آیا می دانید که امروزه از بره موم موجود در کندو عسل، می توان به عنوان یک داروی گیاهی مفید در درمان انواع بیماری ها بهره برد؟ کدام مراکز فروش، این محصول را با قیمت ارزانتری عرضه داشته اند؟
بره موم یکی از انواع موم های تولید شده در کندو عسل توسط زنبورعسل کارگر بوده که به عنوان یک عامل ضدعفونی کننده در کندو عسل، نقشی موثر داشته و دارای خواص ضدباکتریایی و ضدانگل بوده است.
گفتنی است که بره موم ماده ای بوده که از ترکیباتی چون موم و گرده به همراه شیره و رزین گیاهان تولید شده و علاوه بر نقش مهمی که در کندو عسل داشته، با توجه به خواص ضدسرطانی و آنتی اکسیدانی موجود در آن، می تواند به عنوان یک داروی گیاهی مفید نیز برای انسان ها مورد استفاده قرار بگیرد.
زنبورداران امروزی عمدتا با استفاده از روش های صنعتی، اقدام به جمع آوری بره موم تشکیل شده در کندو عسل می نمایند که نسبت به روش سنتی و تراشیدن بره موم از دیواره ها و جداره های کندو عسل، از میزان درصد خلوص بیشتری برخوردار بوده است.
در روش صنعتی، زنبورداران از تله هایی سوراخ دار بر روی کندوهای عسل استفاده نموده و زنبورها به سبب آنکه این سوراخ ها را نوعی تهدید برای کندو محسوب نموده، آنها را با بره موم پر می کنند و کار زنبورداران برای جمع آوری بره موم، آسانتر گردیده است.
همانطور که متوجه نقش بره موم در کندو عسل شدید، حالا باید بدانید که امروزه بره موم توانسته به عنوان یک دارویی گیاهی، مورد استفاده افراد قرار بگیرد و خواص درمانی مفیدی را به همراه داشته است.

فروش بره موم

بره موم یک داروی گیاهی

آزمایشات گوناگونی که بر روی ترکیبات بره موم صورت گرفته، این ماده را سرشار از ترکیباتی چون مواد آلی و ویتامین ها و خواص آنتی اکسیدانی منحصربفردی معرفی نموده که اگر به صورت عصاره و پودر مورد استفاده قرار بگیرد، می تواند از مواد موثره ی بیشتری برخوردار بوده و اثرات درمانی بی نظیری را دارا باشد.
خواص آنتی اکسیدانی و ضدباکتری موجود در بره موم، این ماده را تبدیل به یک داروی گیاهی در درمان انواع سرطان ها، معرفی نموده که با تولید فرآوره ای به نام کسپول بره موم، می توان شاهد اثرات بیشتر دارویی و درمانی در بره موم، باشیم.
امروزه از عصاره های روغنی بره موم که حلال هایی چون روغن بادام داشته، در تولید فرآوره ای چون کرم بره موم بهره برداری شده که مصرف آن برای انسان ها، سبب درمان مشکلات و التهابات پوستی گردیده است.
برای تهیه بره موم خالص و فرآوره های آن، می توانید با عرضه کنندگان معتبر انواع محصولات زنبورعسل ایرانی که در تولید بره موم زبانزد میباشد، ارتباط مستقیم داشته باشید.