کپسول بره موم زنبور یک ماده طبیعی است که توسط زنبور عسل تولید می‌ شود. این کپسول‌ ها دارای خواص درمانی و کاربردی بسیاری هستند. به عنوان مثال دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و مرطوب کنندگی بوده و در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می‌ شوند. نمونه ای از کاربردهای این کپسول ها برای پوست این است که کپسول بره موم زنبور می‌ تواند به تغذیه و نرمی پوست کمک کرده. و در ترمیم و بهبود بافت‌ های پوستی نقش بسزایی داشته باشند. این ماده طبیعی به عنوان یک عامل مرطوب کننده قوی و غنی از ویتامین‌ ها و مواد معدنی برای پوست مفید است.

با خرید عمده کپسول بره موم زنبور، می‌ توانید این محصول ارزشمند را با قیمتی مناسب تر و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید. در ادامه ضمن شرح خواص و طریقه ی مصرف این محصول در خصوص قیمت و نحوه ی خرید آن نیز بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خواص درمانی کپسول بره موم

کپسول بره موم زنبور عسل همانطور که گفته شد دارای خواص درمانی بسیاری ست. که این خواص به صورت مختصر عبارتند از:

  1.  ضد التهابی: کپسول بره موم زنبور در کاهش التهابات پوست و التهابات داخلی بدن میتواند نقش موثری داشته و در واقع التهابات را در حد خوبی درمان نماید. این خاصیت باعث می‌ شود که این محصول در درمان برخی از مشکلات پوستی مانند آکنه، التهابات پوستی و آسیب‌ های اینچنینی مورد استفاده قرار گیرد.
  2. ضد باکتریایی: خواص ضد باکتریایی کپسول بره موم زنبور باعث می‌ شود که برای جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری‌ ها و میکروب‌ ها در پوست مورد استفاده قرار گیرد. این موضوع می‌ تواند در درمان عفونت‌ های پوستی و زخم‌ ها نیز مؤثر باشد.
  3. مرطوب کننده: این محصول دارای ویژگی‌ مرطوب کنندگی بالایی نیز میباشد. این خاصیت باعث ترمیم و تغذیه عمقی پوست می‌ شود. و به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک شایانی می‌ کند.
  4. آنتی‌ اکسیدان: بره موم زنبور حاوی مواد آنتی‌ اکسیدان قوی مانند ویتامین‌ ها و فلاوونوئیدها است. این مواد معادل های آزاد را مهار کرده و به جلوگیری از آسیب‌ های اکسیداتیو در پوست کمک می‌ کنند.
  5. تسهیل جذب مواد مغذی: خواص کپسول بره موم زنبور شامل تسهیل جذب مواد مغذی در پوست است. این ویژگی باعث می‌ شود که مواد مغذی موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی بهتر و سریع تر در پوست جذب شده و تأثیر مثبت بیشتری داشته باشند.
  6. آرامش بخش و ضد استرس: کپسول بره موم زنبور آرامش بخش نیز بوده و می‌ تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند. این ویژگی می‌ تواند در بهبود وضعیت روحی و عمومی افراد مفید باشد.
  7. حفظ سلامت موها: این محصول می‌ تواند به تغذیه و تقویت موها کمک کند. از همین رو مصرف آن باعث می‌ شود که موهایی قوی‌ تر، لطیف‌ تر و براق تر داشته باشید.
  8. تسهیل عملکرد سیستم ایمنی: خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی کپسول بره موم زنبور می‌ تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. و در جلوگیری از عفونت‌ ها و بیماری‌ ها نیز مؤثر باشد.
  9. بهبود عملکرد گوارش:  تسهیل عملکرد سیستم گوارش  بهبود عوارض مربوط به مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه و یبوست نیز از خواص دیگر این محصول است.
  10. حفظ سلامت قلب و عروق: همانطور که گفته شد بره موم دارای خواص ضد التهابی و آنتی‌ اکسیدان است. که همین امر می‌ تواند به حفظ سلامت قلب و عروق و کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی-عروقی نیز کمک کند.
  11. تسهیل فرآیند التیام زخم‌ ها: خواص ترمیمی کپسول بره موم زنبور می‌ تواند به تسریع فرآیند التیام زخم‌ ها و بافت‌ های آسیب دیده کمک کند، به خصوص در مواردی همچون زخم‌ های جراحی یا سوختگی.
  12. افزایش سطح انرژی: افزایش سطح انرژی بدن و افزایش شادابی و روحیه خوب از دیگر وظایف این محصول میباشد.
  13. و…

لطفا توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هر ماده درمانی، بهتر است با پزشک یا متخصص مورد نظر مشورت کنید تا مطمئن شوید که استفاده از آن برای شما مناسب است و هیچ عوارض جانبی یا تداخلی با داروها یا وضعیت های خاص سلامتی شما ندارد.

طریقه مصرف کپسول بره موم

از آنجاییکه بره موم به خودی خو قابل خوردن نیست، شرکت عسل هفت محصول اختصاصی کپسول بره موم را تولید کرده و ضمن عرضه در ایران به سایر کشورها نیز صادر مینماید. این محصول را میتوان همراه با مقداری آب خورد و از خواص آن که تا بدینجا در خصوصش صحبت کردیم به نحو احسنت استفاده نمود. بنابر این متناسب با نیاز بدن خود میتوانید روزانه یک یا دو عدد از آن را در فواصل زمانی صحیح و برای درمان بیماری های غیر مزمن مصرف کرده و از خواص آن بهره مند گردید.

قیمت عمده کپسول بره موم

قیمت عمده کپسول بره موم زنبور به تیراژ مدنظر شما و زمان خرید شما وابسته است. از همین رو نمیتوان قیمت دقیقی را در این مطلب عنوان نمود. زیرا که به عنوان مثال ممکن است شما پس از گذشت یک سال از زمان انتشار این مطلب در حال مطالعه ی آن باشید و در این مدت زمان قیمت محصول دچار تغییراتی گردیده و افزایش یا کاهش یافته باشد. از همین رو به منظور اطلاع از قیمت عمده کپسول بره موم ضمن مراجعه به فروشگاه عسل هفت، بهتر این است که با مشاوران فروش شرکت یاس ارتباط برقرار کرده و در مدت زمانی اندک، از قیمت محصولات مورد نیاز خود و نحوه ی تهیه ی آن ها آگاه گردید.

از محصولات دیگر شرکت عسل هفت میتوان به موارد زیر اشاره نمود. که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن ها میتوانید به مطالبی که پیش از این در خصوصشان منتشر گردیده است مراجعه نمایید: