امروزه در بازارهای خرید و فروش انواع محصولات زنبورعسل ایرانی، شما می توانید بهترین و درجه یک ترین نوع این محصولات را با قیمتی استثنایی در سراسر کشور، خریداری کنید.
حتما می دانید که امروزه شاید به طور ناخودآگاه، سلامت درصد بالایی از افراد جامعه، به سبب ورود انواع مواد غذایی مضر، به خطر افتاده و گاها ورود انواع داروهای شیمیایی نیز، عوارض جبران ناپذیری را برای انسان ها برجای گذاشته است.
همواره استفاده از محصولاتی طبیعی و کاملا گیاهی، توانسته در بسیاری از موارد، در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد و هیچگونه عوارض جانبی را به دنبال نداشته باشد، البته اگر این محصولات هم از مراکزی معتبر تهیه شده باشند و کاملا ارگانیک تلقی گردند.
بنظر می رسد که یکی از مشهورترین و پرخاصیت ترین محصولاتی که تمامی انسان ها می توانند مصرف کنند و شاهد اثرات مثبت درمان و حتی تغذیه ای باشند، محصولات ناب زنبورعسل بوده که توانسته جایگاه خوبی را در این زمینه دارا باشد.
حتما شما یکی از انواع محصولات زنبورعسل، با نام عسل طبیعی را می شناسید و می دانید که اگر عسل در خالص ترین نوع خود به مصرف برسد، می تواند خواص درمانی مفیدی را برای انسان ها دارا باشد و همواره مصرف روزانه خالص ترین نوع آن، مورد پیشنهاد مشاورین تغذیه و گوارش واقع گردیده است.
گفتنی است که مصرف عسل طبیعی می تواند خواصی چون تقویت بینایی، تقویت حافظه، ضدکم خونی، درمان مشکلات قلبی و کلیوی و افزایش قوای جنسی را به همراه داشته باشد. امروزه در مناطق گوناگونی از کشور، شاهد تولید انواع گونه های مختلفی از عسل طبیعی بوده ایم که هر یک، خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را دارا می باشند.
اما از دیگر فرآورده های زنبورعسل ایرانی که امروزه در فروشگاه های معتبر، باکیفیت ترین نوع آنها به فروش رسیده، گرده گل، ژل رویال و بره موم بوده که هر یک از آنها نیز اثرات مثبت دارویی و درمانی داشته اند.

محصولات زنبورعسل

مصرف محصولات زنبورعسل

پس همانطور که متوجه شدید؛ عسل طبیعی تنها فرآورده ی زنبورعسل نبوده و دیگر فرآورده هایی از زنبورعسل بدست آمده که علاوه بر نقش مهمی که در کندو عسل داشته، می توانند برای انسان ها هم از خواص مفید دارویی و درمانی برخوردار باشند.
گرده گل از جمله منابع مهم تغذیه ای برای زنبورهای نوزاد نام داشته که با توجه به ترکیباتی سرشار از انواع مواد ویتامینی و پروتئین ها، می تواند به عنوان یک مکمل غذایی برای ورزشکاران، و به عنوان یک داروی گیاهی برای درمان سرطان پروستات و بهبود دیابت نیز موثر باشد.
گرده گل به صورت پودر به بازار عرضه شده و مصرف آن به همراه آب و یا با عسل طبیعی توصیه گردیده است که در دو نوبت 3 الی 4 ماهه در سال، بایستی مورد استفاده قرار بگیرد.
ژل رویال هم که مایعی سفید رنگ تولید شده توسط دو غده مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر بوده، یک تغذیه ی مفید برای زنبور ملکه تا پایان عمر 5 تا 7 ساله اش بوده است که گفتنی است زنبورداران با عرضه پودر ژل رویال به بازار، امکان مصرف انسان ها از این ماده ارزشمند را به وجود آورده اند.
گفتنی است که مصرف ژل رویال می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله، ناتوانی های جنسی، دیابت، چاقی و دیگر مشکلات و بیماری ها، موثر باشد.
بره موم هم در کندو عسل، نقش ضدعفونی کنندگی و تنگ نمودن دریچه های پرواز به خصوص در فصل زمستان را بر عهده داشته، امروزه به صورت پودر و عصاره هایی به بازار عرضه شده که به عنوان یک گیاه دارویی مفید، نقش موثری را درمان سرطان و بیماری های گوارشی داشته است.
شما می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان معتبر نمایندگی های عرضه انواع محصولات زنبورعسل ایرانی، خریدی آسان و بدون دغدغه از قیمت و کیفیت این محصولات را تجربه کنید و از مشتریان با ایمان این عرضه کنندگان معتبر قرار بگیرید.