بره موم اصل و خالص را از کجا می توان تهیه کرد؟ آیا می دانید که امروزه بره موم، چگونه در بازارهای فروش محصولات زنبورعسل، خرید و فروش می گردد؟
امروزه بره موم یکی از فرآورده های طبیعی و پرخاصیت زنبورعسل شناخته شده که توانسته با ترکیبات منحصربفردش، خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشد و از طرفی وجود آن در کندو عسل هم، نقشی ارزشمند داشته است.
بره موم یا همان موم سیاه عسل که ماده ای تولید شده از رزین و شیره گیاهان و درختان توسط زنبورهای کارگر بوده و به سبب دارا بودن خواص ضدباکتریایی و آنتی اکسیدانی، هم در کندو با نقش ضدعفونی کنندگی و هم به عنوان یک داروی گیاهی برای انسان ها، دارای ارزشمندی خاصی بوده است، امروزه در تمامی مراکز معتبر فروش محصولات زنبورعسل، به عرضه می رسد، اما چگونه؟
گفتنی است که امروزه زنبورداران با روشی صنعتی، یعنی استفاده از تله هایی مخصوص و سوراخ دار بر روی کندو عسل، توانسته اند انواع بره موم خالص و اصل را جمع آوری کرده باشند. شایان ذکر که چون خود بره موم خالص سازگاری چندانی با بدن انسان ها نداشته، با استفاده از روش های گوناگون، پودر و عصاره آن که در ماده موثره ی بیشتری برخوردار بوده، به بازار عرضه گردیده است تا خواص بیشتری را برای انسان ها و مصرف کنندگان آن داشته باشد.
اما آیا می دانید که بره موم اصل را چگونه می توان در میان این تعداد بازارهای گوناگون محصولات زنبورعسل در کشور خریداری کرد و چه نکاتی را باید هنگام خرید بره موم دانست؟

بره موم اصل

خرید بره موم اصل

گفتنی است که بره موم، از خواص منحصربفرد دارویی و درمانی برخوردار بوده و برای آنکه این خواص مفید را در بیشترین تأثیرگذاری داشته باشد، باید کاملا خالص و اصل تهیه گردد.
شایان ذکر که همواره توصیه شده تا بره موم اصل، از مراکز فروشی که خود فروشندگان تولیدکننده بره موم و یا زنبوردار بوده، خریداری گردد و گفته می شود که بره موم هایی با رنگ تیره مایل به سبز، از مرغوبیت بالایی هم برخوردار می باشند.
حال که متوجه چگونگی خرید بره موم اصل و تازه شدید، باید بدانید که مصرف مرغوبترین نوع آن می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان بیماری ها و سرطان های دستگاه گوارش.
  • جلوگیری از تشکیل هورمون ها و سلول های سرطانی در بدن.
  • درمان مشکلات دندان و آفت دهان.
  • درمان ریزش مو.
  • کاهش چربی و کلسترول مضر خون.

شما می توانید انواع بره موم خالص و اصل را با قیمت بسیار مناسب، از مراکز تولید و فروش محصولات و فرآورده های زنبورعسل ایرانی در سراسر کشور، خریداری کنید و با مشاورین در این مراکز، ارتباط داشته باشید.