آیا می دانید که بره موم دارای خواص منحصربفرد درمانی و به خصوص ضدسرطانی می باشد؟ آیا از قیمت مناسب خرید بره موم اصل در بازار، آگاهی داشته اید؟
امروزه شناخت محصولات و فرآورده های کاملا طبیعی زنبورعسل، می تواند نقش موثر درمانی را برای بسیاری از امراض شایع موجود در جامعه داشته باشد و به عنوان یک داروی گیاهی، هیچگونه عوارض و مضراتی را برای انسان ها باقی نگذارند، البته اگر در خالص ترین و مرغوبترین نوع خود تهیه و مصرف گردند.
بره موم از آن دسته فرآورده های ارزشمند زنبورعسل نام داشته که علاوه بر خواص مفید و منحصربفردی که در ضدعفونی کردن کندو عسل و عدم شیوع بیماری ها و آفت ها به داخل کندو عسل داشته، امروزه خواصی از آن آشکار شده که مصرف آن را برای انسان ها هم از خواص مفیدی برخوردار نموده است.
گفتنی است که بره موم، ماده ای چسبناک و تولید شده از صمغ و رزین گیاهان توسط زنبورهای کارگر بوده که عمدتا در ابتدای ورود به کندو عسل قرار داشته تا پاهای زنبورهای کارگر دائم در حال رفت و آمد را ضدعفونی کرده و مانع از ورود انواع آلودگی ها و بیماری ها به داخل کندو عسل گردد.
شایان ذکر است که بره موم، دارای خواص ضدآلودگی، ضدباکتریایی و آنتی اکسیدانی بوده که به سبب خواص مفید برای انسان ها، زنبورداران آن را از کندو جمع آوری کرده و به صورت انواع عصاره ها و یا فرآوره هایی چون قرص، کپسول و کرم، روانه بازارهای فروش نموده اند.

بره موم اصل

خواص دارویی بره موم

همانطور که متوجه ترکیبات بره موم و خواص آن در کندو عسل شدید، باید گفت که در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل، بره موم به صورت پودر و انواع عصاره های آبی، الکلی و روغنی وجود داشته که مصرف آن به صورت خالص و یا همراه با عسل طبیعی، توانسته خواص مفید دارویی و درمانی را داشته باشد.
شاید بتوان گفت که مهم ترین خاصیت مصرف بره موم، خواص ضدسرطانی آن بوده که به واسطه ترکیبات آنتی اکسیدانی اش، مانع از تشکیل رادیکال های آزاد و سلول های سرطانی در بدن افراد گردیده است.
از جمله دیگر خواص مصرف بره موم خالص، می توان به درمان مشکلات گوارشی، فشار خون بالا، ریزش مو و بیماری ها و التهابات پوستی نیز اشاره کرد.
با توجه به اینکه امروزه در بازارهای محصولات گیاهی و به خصوص محصولات زنبورعسل، کیفیت حرف اول را می زند، امروزه توسط مراکز فروش معتبر محصولات و فرآورده های زنبورعسل ایرانی، انواع بره موم خالص و اصل، با قیمت مناسبی هم به عرضه رسیده است.
شما می توانید برای کسب آگاهی از قیمت بره موم در بازارهای سراسر کشور و چگونگی خرید خالص ترین آن، با مشاورین در این مراکز فروش، ارتباط مستقیم داشته باشید.