آیا می دانید که بره موم شناخته شده ترین فرآورده ی ضدسرطانی زنبورعسل نام داشته است؟ آیا می دانید که انواع بره موم خالص را در کدام مراکز خرید معتبر در لرستان می توان تهیه کرد؟
حتما اگر شما هم به استان لرستان مسافرت نموده باشید، می دانید که امروزه یکی از سوغاتی های آن عسل طبیعی بوده و در حال حاضر استان لرستان را به عنوان یکی از پایگاه های مهم در تولید انواع فرآورده های زنبورعسل می شناسند که خب می تواند در عرضه این محصولات به مشتریان نیز، مراکز معتبری را دارا باشد.
حتما نام بره موم را شنیده اید. اما آیا می دانید که این ماده علی رغم نقش بسیار مهمی که در کندو عسل داشته، با توجه به ترکیبات تشکیل دهنده ای که دارا بوده می تواند نقش دارویی و درمانی را نیز برای انسلن ها داشته باشد و در حال حاضر به یکی از ارزشمندترین فرآورده های زنبورعسل در درمان سرطان نیز تبدیل گردد؟

انواع بره موم

بره موم و خاصیت ضدسرطانی

باید گفت که بره موم، ماده ای تولید شده از شیره و صمغ گیاهان و درختان موجود در طبیعت بوده که توسط زنبورهای کارگر در کندو عسل تولید شده و با توجه به خواص ضدباکتریایی و ضدآلودگی خود، توانسته در پیشگیری از شیوع آلودگی ها و بیماری ها به داخل کندو عسل، بسیار زیاد تأثیرگذار باشد و زنبورعسل ایرانی، به تولید مقدار فراوان بره موم نیز مشهور می باشد.
اما باید گفت که بره موم دارای ترکیباتی خاص آنتی اکسیدانی هم می باشد که خب آزمایشات گوناگون نشان داده، این ماده می تواند در جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد و عدم تولید هورمون های سرطانی، اثرگذاری مثبتی را دارا باشد و امروزه به نام ماده ای ضدسرطانی در دنیا، شناخته شده می باشد.
از بره موم، انواع پودر، عصاره، قرص و کپسول تولید شده که مصرف هر یک از آنها توانسته به عنوان یک داروی گیاهی، بسیار زیاد از اثرات مثبت درمانی برخوردار باشد که نوع پودر خالص آن همراه با عسل طبیعی، می تواند به عنوان یک ماده ی خوراکی، مورد استفاده اکثر انسان ها قرار بگیرد.
از جمله دیگر خواص مصرف بره موم، می توان به فشار خون و کاهش کلسترول خون اشاره داشت. امروزه حتی از بره موم به سبب خواص مفیدی که در پوست انسان ها داشته، در ساخت و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز بهره برداری نموده اند.
همواره توصیه شده تا انواع بره موم اصل و خالص را از مراکز فروشگاهی معتبر که خودشان یک زنبوردار بوده و یا با زنبورداران معتبر در ارتباط داشته اند، خریداری کنید تا دغدغه ای پیرامون قیمت و کیفیت آن نداشته باشید.
شما می توانید با کارشنان فروش در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید تا در استان لرستان، انواع بهترین بره موم خالص و اصل را خریداری کنید.