آیا می دانید که امروزه کارخانه های معتبر تولید انواع گونه های عسل گیاهی، توانسته اند با تولید عسلی شناسنامه دار و کاملا ارگانیک، دغدغه ی خرید عسل اصل و غیرتقلبی را از میان ببرند؟
همواره مصرف کنندگان جدی عسل طبیعی، این دغدغه و نگرانی را به هنگام خرید عسل داشته اند، که آیا عسلی که تهیه می گردد، عسلی اصل و خالص بوده است؟ آیا این عسل، تولید شده توسط مراکز معتبر بوده و چه درصدی از ارگانیک بودن را شامل شده است؟
این سوالات همگی سوالاتی بوده که توسط عمده مصرف کنندگان جدی عسل مطرح شده، چرا که آنها می دانند این تنها مصرف عسل خالص و اصل بوده که توانسته خواص منحصربفرد دارویی و تغذیه ای را دارا باشد و مصرف عسل های نامرغوب و تقلبی، به هیچ وجه اثرات مثبتی را به همراه نداشته است.
مصرف یک عسل ارگانیک و خالص، همواره می تواند خواص درمانی فراوانی را در درمان مشکلات و امراض گوناگون داشته باشد و همیشه به مصرف این ماده غذایی خوشمزه به طور روزانه، توصیه گردیده است.
آنچه که مبرهن بوده، وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی عرضه شده در بازار، توسط عرضه کنندگانی ناشناخته می باشد که گاها سبب شده تا افراد، ترس از خریدن اینگونه عسل ها را داشته و از خریدن عسل منصرف شده باشند.
اما با توجه به اهمیت مصرف عسلی خالص و مرغوب، و نقش فزاینده ی آن در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، این تولیدکنندگان معتبر عسل هستند که باید در شناساندن محصول مرغوب خود به بازارهای کشور، کوشا باشند تا تمامی بازارهای خرید و فروش عسل، شامل بهترین و باکیفیت ترین انواع عسل های گیاهی باشد. آیا می دانید که یکی از راهکارهای مهم توسط خود تولیدکنندگان عسل، تولید عسل شناسنامه دار بوده است؟

عسل شناسنامه دار

تولید عسل شناسنامه دار

با توجه به اینکه امروزه متأسفانه امکان تقلب در خرید و فروش عسل وجود داشته و بسیاری از عرضه کنندگان نامعتبر، با افزودن موادی چون آب و شکر، سعی در فروش بیشتر خود داشته اند، این عامل مورد شناخت اکثر مصرف کنندگان عادی عسل نبوده و آنها شاید اینگونه عسل ها را تهیه و مصرف کنند که هیچ خاصیت مفیدی را دارا نمی باشد.
اما خوشبختانه امروزه، کارخانجات معتبر تولید انواع عسل گیاهی در کشور، با مجهز بودن به آزمایشگاه های کنترل کیفی و تخصصی تست مرغوبیت عسل، توانسته اند پس از تولید عسل، آن را از جهت میزان مرغوبیت، ارزیابی کرده و عسلی که درصد قابل قبولی از نظر مرغوبیت و ارگانیک بودن را دارا بود، به عنوان یک عسل شناسنامه دار با درج برچسب هایی بر روی بسته بندی آنها، روانه بازار می گردانند.
این راهکار، گامی اساسی از سوی تولیدکنندگان معتبر برای عرضه انواع بهترین و مرغوبترین عسل های دارویی و گیاهی به جامعه بوده و به طور قطع به یقین می تواند علاوه بر اعتماد مصرف کنندگان، نرخ فروش بیشتری را نیز برای تولیدکنندگان دارا باشد.
شما می توانید با ارتباط داشتن با کارشناسان و نمایندگی های معتبر عرضه انواع عسل شناسنامه دار و اصل تولیدی کارخانجات معتبر در کشور، خریدی بدون نگرانی پیرامون قیمت و کیفیت عسل داشته باشید.