آیا می دانید که بره موم و فرآورده ی مهم آن یعنی کپسول بره موم، از چه خواص مفید دارویی برای انسان ها برخوردار بوده اند و امروزه چگونه می توان بره موم اصل و کپسول بره موم را با قیمت مناسب خریداری کرد؟
دنیای امروزی در تمامی بازارهای انواع محصولات، به خصوص محصولات گیاهی، رقابت اصلی را بر سر کیفیت و قیمت می داند و هر تولیدکننده ای که توانسته باشد این دو اصل را متناسب با هم به پیش برده باشد، در تجارت خود موفق بوده است. آیا می دانید که صنعت زنبورداری هم از این قاعده مستثنا نیست؟
بله به جرئت می توان گفت که در حال حاضر، نقش دارویی و درمانی فرآورده های زنبورعسل در زندگی انسان ها، نقشی چشمگیر بوده و شاید کمتر کسی وجود داشته که تابجال از عسل طبیعی و خواص شگفت انگیز آن بهره نبرده باشد.
اما آیا می دانید که عسل طبیعی تنها فرآورده ی زنبورعسل نیست و امروزه بره موم، گرده گل و ژل رویال هم از جمله دیگر فرآورده های زنبورعسل نام داشته که با توجه به ترکیبات بی نظیرشان و علاوه بر نقش مفیدی که در کندو عسل داشته اند، توانسته خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشند.
بره موم زنبورعسل، یکی از این فرآورده های ارزشمند است که ماده ای تولید شده از شیره و رزین گیاهان و درختان در طبیعت توسط زنبورهای کارگر بوده و چسبناک و تیره رنگ می باشد. گفتنی است این ماده به سبب خواصی چون ضدعفونی کنندگی و ضدباکتریایی، در کندو عسل مانع از شیوع آلودگی ها و بیماری ها شده و خب از این حیث، اهمیت بالایی داشته است.
امروزه زنبورداران انواع بره موم موجود در کندو عسل را به دو روش سنتی و صنعتی جمع آوری می کنند که در روش صنعتی، زنبورداران با استفاده از تله بره موم، اقدام به جمع آوری بره موم در کندو می کنند که ماده ای کاملا خالص تر از بره موم جمع آوری شده از روش سنتی می باشد که مستقیما از دیواره ها و جداره های کندو عسل بریده و جمع آوری شده است.
اما آیا می دانید که بره موم را به عنوان یک داروی گیاهی مفید می شناسند؟ آیا می دانید که امروزه در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل، بره موم و کپسول بره موم به فروش رسیده که از خواص منحصربفرد دارویی و درمانی برخوردار بوده اند؟ بره موم اصل را از کجا باید خرید؟

کپسول بر موم

بره موم و کپسول بره موم

همانطور که متوجه شدید، باید گفت که بره موم، ماده ای حاوی رزین و شیره گیاهان به همراه گرده و موم عسل بوده که توسط زنبورهای کارگر همراه با بزاق آنها تشکیل شده و در کندو عسل، نقش بسیار مهم ضدعفونی کنندگی و ضدآلودگی را داشته است.
اما در حال حاضر، در تمامی فروشگاه های محصولات زنبورعسل که خود عرضه کنندگان آنها یا از زنبوردارانی باتجربه بوده و یا با زنبورداری های معتبر در ارتباط بوده اند، انواع پودر بره موم و کپسول بره موم از جلمه فرآورده های بره موم به فروش رسیده اند که خب از خواص منحصربفردی برخوردار می باشند.
پودر بره یا عصاره بره موم، به جهت آنکه از مواد موثره ی بیشتری نسبت به بره موم خام برخوردار بوده، و کپسول بره موم به جهت آنکه از حمل و نقل و نگهداری آسان تر برخوردار بوده، در بازار به فروش رسیده اند و از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار می باشند.
به طور کلی می تواند برای بره موم و کپسول بره موم، خواص درمانی ذیل را نام برد:

  • درمان ناراحتی های کبدی.
  • بهبودد برونشیت.
  • درمان آنفلونزا.
  • درمان التهاب حلق و حنجره.
  • بهبود تب مالت و تب خال.
  • درمان آسم و تنگی نفس.
  • ضدسرطان به خصوص سرطان دستگاه گوارش.
  • برطرف کننده انگل و کرم معده و روده.
  • درمان ریزش مو.

در این میان، گفتی است که در دنیا، بره موم را به عنوان یک دارویی گیاهی ضدسرطان می شناسند، چرا که با توجه به خواص آنتی اکسیدانی و ضدباکتریایی که داشته، مانع از ایجاد تومورهای سرطانی و تشکیل رادیکال های آزاد در بدن انسان شده و خاصیت ضدسرطانی بسیار فراوانی داشته است.
با توجه به اینکه گفته شد، دو اصل کیفیت و قیمت، از اصول مهم پیرامون محصولاتی چون فرآورده های زنبورعسل بوده، در حال حاضر شما می توانید با ارتباط داشتن با کارشناسان و مشاورین فروش محصولات زنبورعسل ایرانی، بهترین بره موم و کپسول بره موم را با قیمت مناسبی خریداری کنید.