آیا می دانید که امروزه امکان آن به وجود آمده تا انواع عسل طبیعی و کاملا ارگانیک را از طریق سایت های معتبر اینترنتی سفارش داده و آن را به صورت پستی در کوتاه ترین زمان، تحویل بگیرید؟
امروزه سلامت اکثر انسان ها با توجه به وجود برخی از عادت های ناپسند غذایی و ورود انواع داروهای شیمیایی عوارض دار، با خطر جدی مواجه گردیده و همواره دغدغه پیرامون تهیه محصولی کاملا گیاهی و طبیعی وجود داشته تا به عنوان یک دارو، درمان کننده بسیاری از امراض و مشکلات باشد.
آیا می دانید که اگر شما بتوانید، با تولیدکنندگان معتبر عسل طبیعی در کشور، ارتباط داشته و بهترین و خالص ترین گونه های مختلفی از عسل را تهیه و مصرف کنید، در حفظ سلامت خود کوشا بوده و این ماده، نقش تغذیه ای و دارویی بسیاری برای شما داشته است؟

تحویل عسل

چرا عسل مصرف کنیم؟

گفتنی است که یک عسل طبیعی و خالص که پس از مراحل پیچیده و دشوار، توسط زنبورهای کارگر و از شهد گل های گیاهان معطر و مفید دارویی بدست آمده، سرشار از انواع ترکیباتی مهم و ضروری برای ادامه حیات انسان ها بوده که در واقع مصرف روزانه آن، توانسته خواص درمانی بسیاری را برای تمامی گروه های سنی دارا باشد.
از جمله ترکیبات مهم و ارزشمند یک عسل خالص و کاملا ارگانیک که در آزمایشگاه های کنترل کیفی مورد تست واقع گردیده، می تواند به موارد ذیل اشاره داشت:

  • بیش از 80 درصد مواد قندی مونوساکاریدی چون گلوکز و فروکتوز.
  • کربوهیدرات ها.
  • مواد مغذی و انواع ویتامین های B، C، K، تیامین، اسید اسکوربیک.
  • انواع مواد آلی و معدنی چون آهن، پتاسیم، کلسیم، روی، فسفر و منگنز.
  • درصد کمی پروتئین و بیش از 17 درصد آب.

همانطور که ملاحظه می کنید، تمامی ترکیبات ذکر شده، از جمله مواد اررشمند و مورد نیاز انسان ها بوده اند که توانسته اند خواص منحصربفرد دارویی و تغذیه ای را برای تمامی انسان ها داشته باشند.
حال با توجه به این تعداد ترکیبات فوق العاده موجود در یک عسل کاملا ارگانیک، باید بدانید که مصرف روزانه آن، حتی به مقدار یک قاشق مرباخوری، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  1. مصرف عسل طبیعی به صورت ناشتا، می تواند در درمان بسیاری از مشکلات گوارشی چون نفخ و زخم معده، موثر باشد.
  2. در صبحانه، با مصرف عسل طبیعی می توانید خونسازی بالایی را شاهد باشید و به تمامی افراد دارای کم خونی، توصیه گردیده است.
  3. بر خلاف تصور برخی از افراد، مصرف عسل طبیعی که دارای قندهای ساده ای چون گلوکز بوده و می تواند منجر به تقویت مغز و حافظه گردد، مصرف آن می تواند سوخت و ساز بدن انسان ها را افزایش داده و منجر به کاهش وزن نیز شود.
  4. عسل طبیعی در درمان سرماخوردگی، آنفولونزا و سردردهای ناشی از آن، موثر بوده است.
  5. مصرف عسل طبیعی قبل از خواب شبانه، می تواند به ایجاد خوابی راحت و آرام و در مقابل به پاکسازی کبد، کمک شایانی نماید.

با توجه به این تعداد خواص ارزشمندی که عسل طبیعی داشته، آیا نمی خواهید بهترین و خالص ترین عسل طبیعی را از مراکز فروشگاهی معتبر، به صورت اینترنتی سفارش داده، و در کوتاه ترین زمان ممکن، آن را از طریق پست با قیمت مناسبی دریافت کنید؟
امروزه در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی، اطمینان به بیشتر عرضه کنندگان، کمی دشوار شده و وجود بیش از 50 درصد انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار، گواه بر این ادعا می باشد.
شما می توانید برای خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت عسل که امری بسیار مهم تر می باشد، با مشاورین و کارشناسان معتبر در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.