آیا می دانید که انواع داروهای مجاز برای درمان بیماری های موجود در زنبورعسل، چه بوده است؟ کدام مراکز خرید، قیمت ارزانتری را برای این داروها عرضه نموده اند؟
شیوع انواع بیماری ها، کنه ها، انگل ها و آفت ها در کندو زنبورعسل و مبتلا شدن زنبورعسل به این بیماری ها و افزایش میزان تلفات زنبورعسل، می تواند آسیبی جدی به فرآورده ای چون عسل طبیعی بزند و اگر به موقع این بیماری ها درمان نگردند، می توان انتظار نابودی کندو عسل و از میان رفتن فرآورده های آن را داشت.
پس بنظر می رسد با توجه به اینکه، صنعت زنبورداری از ارزش بالایی در دنیا برخوردار بوده و فرآورده ای مانند عسل طبیعی، توانسته خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را برای افراد جامعه دارا باشد، زنبورداران باید در شناخت نوع بیماری موجود در کندو و از میان بردن آن، کوشا باشند و به موقع از داروهایی معتبر و مناسب، بهره ببرند.
زنبورداران باید انواع داروهای مربوط به بیماری های زنبورعسل را، از مراکز معتبر فروش، که داویی با تاریخ انقضاء بوده را خریداری کرده و در زمان مشخصی از آن بهره ببرند تا هر چه زودتر، بیماری و انگل موجود در کندو عسل، از میان برود.
حال آیا می دانید که کدام یک از انواع داروهای زنبورعسل، برای درمان بیماری های موجود در کندو عسل، مورد استفاده قرار گرفته اند؟

داروی زنبورعسل

آشنایی با داروهای زنبورعسل

همانطور که متوجه شدید، شناخت نوع بیماری موجود در کندو عسل و استفاده به موقع از انواع داروهای مجاز، می تواند منجر به درمان زود هنگام زنبورها و جلوگیری از آسیب دیدن سلامت فرآورده ای چون عسل طبیعی گردد که نقش بسیار فزاینده ای را در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه داشته است.
در اینجا به برخی از انواع داروهای زنبورعسل، اشاره شده است:
هایو کلین: نوعی داروی ارگانیک در درمان کنه واروا در زنبورعسل می باشد که گفته می شود بهترین زمان برای مصرف آن، در مرداد ماه و در دمای 1 تا 25 درجه سانتی گراد می باشد.
فستوکسین: این دارو در مجاورت هوا، تولید نوعی گاز سمی می کند که برای مبارزه با لارو پروانه موم خوار در کندو عسل خالی، مورد استفاده قرار گرفته است.
اسید اگزالیک: استفاده از این دارو، مفید جهت کنترل کنه واروا در کندو عسل بوده است که به صورت محلول مورد استفاده قرار می گیرد.
و دیگر انواع داروهای مفید جهت بیماری های زنبورعسل، که می توان به آپیتول، فلو والینات، پریزین و آروما بی اشاره کرد.
امروزه شما می توانید انواع این داروهای مفید در برای درمان بیماری ها و کنه واروا موجود در زنبورعسل را با قیمت بسیار مناسبی، از مراکز خرید معتبر در کشور، تهیه نمایید.