امروزه خوشبختانه وجود سایت ها و بازارهای اینترنتی معتبر در زمینه فروش
انواع بهترین و درجه یک ترین نوع عسل تولیدی در کشور، یعنی عسل لرستان،
تهیه این محصول را امری آسان نموده است.
عسل یکی از مهم ترین و پرفروش ترین مواد غذایی و گیاهی موجود در تمامی مراکز فروش بوده و امروزه با توجه به بازارهای تبلیغاتی گوناگون، تهیه عسلی ناب و درجه یک، کمی سخت به نظر آمده است. اما آیا می دانید امروزه روش های خرید بهترین نوع عسل چه بوده است؟ اصلا عسل ناب تولیدی کشور، محصول کدام استان است؟
باید گفت امروزه استان هایی مانند البرز و شهرستان طالقان، استان کردستان، استان اردبیل و شهرستان سرعین و در آخر استان لرستان از جمله استان هایی بوده اند که با توجه به مراتع و جنگل های بکر و طبیعی، توانسته اند از تولید کنندگان عسل در کشور باشند.
با توجه به آمار و گزارشاتی که به دست آمده، عسل تولیدی در استان لرستان که بالغ بر 1500 تن می باشد، دارای رتبه نخست در زمینه تولید عسلی مرغوب بوده است. امروزه با توجه به اینکه یکی از بهترین و آسان ترین راه های خرید هر نوع محصولی از طریق اینترنت و به صورت پستی بوده است، خوشبختانه تهیه عسلی ناب و مرغوب تولیدی استان لرستان نیز توسط سایت هایی معتبر به وجود آمده است.
باید گفت عسل انواع مختلفی داشته که هر یک می تواند خواص درمانی فوق العاده ای داشته است. عسل گون که از شهد گیاه گون تولید گردیده می تواند در درمان کم خونی موثر باشد و یا عسل کوهی می تواند در مشکلات داخلی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار زیاد موثر باشد. به طور کلی مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری به تمامی افراد در هر گروه سنی، توصیه گردیده است.