لباس زنبورداری باید چگونه باشد؟ چگونه می توان مراکز خرید معتبر انواع لوازم جانبی زنبورداری و لباس مخصوص کار زنبورداری را در سراسر کشور شناسایی کرد؟
زنبورداران تازه کار و حتی باتجربه، همواره نگرانی پیرامون تهیه لوازم زنبورداری با کیفیت و قیمت مناسبی را داشته اند و می خواهند با اقتصادی ترین شیوه، در این حرفه ادامه فعالیت خود را صورت دهند، کاری که خب در هر حرفه ای طبیعی بوده و همیشه امر اقتصادی، حرف اول را زده است.
خوشبختانه امروزه شرایطی ویژه برای تمامی زنبورداران در سراسر کشور به وجود آمده تا انواع جدیدترین و استانداردترین لوام جانبی و لباس زنبورداری را با قیمت بسیار خوب و خدمات پس از فروش ایده آل، از مراکز معتبر، خریداری نماید و برای آن دسته زنبوردارانی که در مناطقی دور دست تر هم بوده، خرید به شیوه اینترنتی نیز فراهم گردیده است.
حال آیا شما زنبورداران، می دانید که یک لباس خوب زنبورداری چه مشخصاتی داشته و شامل چه وسایل فردی دیگر می گردد؟ آیا با انواع لوازم جانبی زنبورداری نیز آشنایی داشته اید؟

لباس زنبورداری مناسب

اول از همه، آنچه که در هر حرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده، تهیه لباس کار آن حرفه جهت ایمنی کار بوده است تا افراد بتوانند در بهترین شکل ممکن، فعالیت خود را به ثمر رسانده باشند.
در زنبورداری که یک زنبوردار، با نیش بی امان زنبورهای مهاجم مواجه بوده، بنظر می رسد که تهیه لباس زنبورداری از جمله ملزوماتی بوده که هم زنبورداران باتجربه و هم تازه کار، باید جهت خرید آن اقدام کنند.
اما زنبورداران باید توجه داشته باشند که لباس زنبورداری بهتر است دارای رنگ روشن باشد، چرا که زنبورها به رنگ های تیره عکس العمل خوبی نشان نمی دهند.
گفتنی است که لباس زنبورداری، از چنس پارچه و به دو صورت کلاه دار و بی کلاه به فروش رسیده و از دیگر لوازم فردی زنبورداران، می توان به دستکش و یا کلاه توری اشاره داشت.

لباس زنبورداری

انواع لوازم جانبی زنبورداری

پس از آنکه متوجه اهمیت تهیه لباس زنبورداری شدید، باید بدانید که امروزه زنبورداران با بهره گیری از یک سری تجهیزات و وسایل، توانسته اند امر پیچیده و دشوار زنبورداری را به آسانی صورت داده باشند.
از جمله لوازم جانبی مهم در زنبورداری که در این مراکز خرید نیز با قیمت و کیفیتی خوب به فروش رسیده، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. اهرم فلزی، کاردک و چنگال مخصوص.
  2. دودی.
  3. دستگاه استراکتور دستی و برقی.
  4. تخته موم دوز و قفس ملکه.
  5. تله گرده گیر پلاستیکی.
  6. خرک و ظرف شربت خوری.

برای آگاهی از چگونگی خرید از این مراکز معتبر در سراسر کشور؛ می توانید با کارشناسان و مشاورین این مراکز، ارتباط داشته باشید.