عسل های بابونه کردستان به عنوان یکی از خوشبو ترین و خوش طعم ترین عسل های ایران از طریق مرکز هایی که در حال توزیع این محصول هستند، به فروش می رسند.
با اینکه انواع مختلف عسل در کشور ما در حال تولید می باشد اما به نظر می رسد که بدلیل عدم توجه کافی مردم به عسل، این نعمت خدادای و این هدیه آسمانی نتوانسته است ارزش واقعی خود را در بین سایر مواد غذایی بدست بیاورد.
برخی از عسل ها هستند که از گل ها و گیاهان دشت ها و کوهستان ها بدست می آیند؛ اما برخ دیگر از انواع عسل ها وجود دارند که در منطقه ای تهیه شده اند که در آن منطقه فقط یک نوع گیاه وجود دارد. عسل بابونه کردستان یکی از این محصولات می باشد که حاصل تغذیه زنبورعسل از گل های بابونه منطقه کردستان بوده و خواص این گیاه را هم دارا می باشد.
در مرکز هایی که به توزیع عسل مشغول هستند باید انواع مختلف این محصول برای عرضه به خریدار موجود باشد. چنین مرکز هایی که تمام نیاز های خریدار را تامین می کنند می توانند در امر فروش و جلب رضایت خریدار نیز عملکرد موفقی داشته باشند.
مجموعه ایران هانی یکی از مرکز هایی است که در حال فعالیت در زمینه توزیع عمده انواع عسل به تمام نقاط کشور می باشد و آماده همکاری با تمام خریداران این محصول می باشد.