عسل های گیاهی ایرانی با داشتن ویژگی های یک محصول ارگانیک، در هنگام فروش با اشاره به این مزیت در اختیار خریدار قرار می گیرند.
در بین تمام کشور های تولید کننده عسل، با وجود اینکه عسل ایرانی دارای خواص منحصر به فردی بوده و در نوع خود محصولی بی نظیر به شمار می آید، اما این محصول در بین مردم ایرانی با کم لطفی مواجه بوده و ارزشی که باید برای آن قائل نمی شود.
در سال های اخیر کشور ایران به جمع کشور هایی که در حال تولید عسل های ارگانیک هستند پیوسته است. انواع عسل های ایرانی، محصولاتی گیاهی تولید یافته به شیوه های طبیعی هستند که در اینصورت با نام عسل ارگانیک قابل فروش هستند. البته ارگانیک بودن فقط محدود به مراحل تولید نمی شود بلکه در تمام مراحل از اولیه ترین مرحله تا مرحله فروش باید قوانین تولید یک محصول ارگانیک رعایت شود.
عسل های گیاهی ایرانی با داشتن عطر و طعم گیاهی که از آن به تولید رسیده اند، در بین عسل های به تولید رسیده در سایر کشور ها به داشتن عطر منحصر به فرد معروف هستند.
مجموعه ایران هانی با فعالیت در زمینه فروش انواع عسل های طبیعی ایرانی، از خریداران این محصول دعوت می نماید با همکاری با این مجموعه بهترین نوع این محصول را خریداری نمایند.