سایت عسل ایران بزرگ ترین مرکز توزیع بهترین نوع گرده گل خالص در ایران می باشد. اصل بودن و خالص بودن همواره دو عامل مهم برای جلب نظر مشتریان ما بوده. ارزش غذایی این ماده به حدی بالاست که به عنوان خاویار گیاهی شناخته شده است.
از بین تمام حشرات روی زمین فقط زنبورعسل است که امر گرده افشانی را به بهترین نحو احسنت انجام می دهد. اندازه نسبی گرده گل بین2.5 الی 350 میکرون می باشد. اهمیت گرده گل و گرده افشانی در کشور های پیشرفته برای کشاورزان و باغداران به حدی است که فصل گل دهی را بدون حضور زنبورعسل سپری نمی کنند. زیرا معتقدند که میزان 
تولید و کیفیت محصولات زراعی و باغداری با حضور زنبوران عسل به بالا ترین حد ممکن افزایش خواهد یافت. گرده گل با افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز بدن کمک بسیار زیادی به دفع چربی و کنترل وزن در افراد می نماید. ظس کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند بهتر است آن را در رژیم غذایی خود جای دهند. از سوی دیگر گرده گل مشکلات گوارشی و یبوست را به دلیل دارا بودن میزان بالای فیبر از بین خواهد برد. از خواص منحصر به فرد گرده گل می توان به درمان ورم پروستات، جلوگیری از رشد باکتری ها، از بین برنده درد مفاصل و مفید جهت استفاده ورزشکاران اشاره نمود.