آیا از انواع عسل تولیدی در ایران چیزی می دانید؟ کدام سایت ها برای معرفی
قیمت این محصول معتبر بوده است؟ آیا عسل 100 درصد طبیعی استان لرستان را می
توان با قیمتی مناسب تهیه نمود؟
امروزه بدون شک می توان ادعا نمود که استان لرستان با توجه به میزان تولیدات فراوان و رضایت مندی مشتریان و مصرف کنندگان آن، یکی از بهترین و ناب ترین عسلی طبیعی موجود در کشور را به تولید انبوه رسانیده و توانسته است در بازارهای فروش عسل، جایگاه بالایی داشته باشد. اما چگونه می توان از قیمت انواع عسل تولیدی در ایران و این استان آگاهی پیدا نمود و عسلی اصل و غیرتقلبی را تهیه نمود؟
باید گفت امروزه در جهت عرضه عسل اصل استان لرستان، سایت هایی معتبر ایجاد گردیده و مشتریان می توانند با مشاهده انواع محصولات تولیدی و قیمت آنها به همراه سایر جزئیات مانند خواص هر یک از آنها، اقدام به تهیه عسلی اصل نمایند. لازم به ذکر است در استان لرستان و در کشور ما، انواع گوناگون عسل مانند عسل کوهی، عسل گون، عسل آویشن و عسل شتیزه وجود داشته که هر یک می تواند خواص منحصربفرد خود را دارا باشد.
به طور کلی مصرف روزانه عسل به مقدار کافی، می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها مانند مشکلات دستگاه گوارش و بیماری های قلبی و عروقی، بیماری کم خونی، سرما خوردگی و بسیاری دیگر از بیماری ها موثر بوده باشد.
بی شک هدف از راه اندازی سایت هایی معتبر، ارائه محصولی اصل و غیرتقلبی بوده تا یکی از مهم ترین دغدغه های مصرف کنندگان عسل، برطرف شده باشد.