چگونه می توان فهمید که صادرات عسل طبیعی از کشور ایران به بازار های بین المللی سود دهی خوبی دارد؟ آیا تضمینی برای فعالیت در این حوزه و فروش آن وجود دارد؟
مقوله ی صادرات عسل به دلیل تقاضای جهانی آن، در طی سال های اخیر رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته و تولیدکنندگان آن سعی بر این دارند تا با تولید بهترین نوع عسل ارگانیک و طبیعی، بازار آن را در دست گیرند. ایران با در اختیار داشتن مناطق متعدد اقلیمی جهت تولید عسل، مشکلی از لحاظ افزایش و ترویج تولید این مقوله اقتصادی ندارد. ولی تولید عسل به هر روشی نیز مورد تائید مشتریان خارجی نیست. داشتن شناسه ی زنبورداری می تواند راه بسیاری مناسبی جهت فروش آن در بازار باشد. در این صورت می توان گفت که به دلیل تقاضای زیاد، صادرات عسل از ایران مقرون به صرفه بوده و برای تجار آن پولساز خواهد بود.

جمع آوری استاندارد عسل طبیعی صادراتی

کارشناسان امور زنبورداری در خصوص جمع آوری و تولید عسل به زنبور داران توصیه می کنند، برای اینکه عسل آن ها استاندارد های لازم را از لحاظ عطر و طعم و درصد ساکاروز داشته باشد، حدالمکان از مصرف مواد غیر طبیعی در کندو جلوگیری کرده و کندو ها را در مناطق بکر و دور از آلودگی شهر ها و مزارع قرار دهند تا میزان ورود عوامل سمی و بیماری زا و سموم شیمیایی در عسل کاهش یافته و بتوانند عسل طبیعی کاملا ارگانیک را بدون مواد مضر و آلودگی میکروبی وارد بازار کشور و دنیا نمایند. شما عزیزانی که قصد خرید عسل های طبیعی تک گل و چند گل صادراتی ایران را دارید می توانید به خدمات ما کاملا اطمینان یافته و در امر خرید به ما مراجعه نمایید.