آیا شیر زنبور عسل(ژل رویال) به صورت گرمی هم به فروش می رسد؟ قیمت هر گرم از آن چقدر است؟ نوع خالص آن را از کجا تهیه نماییم؟
خواص بی نظیر و ویزه ژل رویال خالص، آن را به دارویی تبدیل کرده که تقریبا برای اکثر بیماری ها تاثیرات چشم گیر و مثبتی داشته و نقش درمانی خود را کاملا مشهود ساخته است. از ژل رویال می توان به عنوان یک منبع تعدیل کننده و تقویت کننده سیستم ایمنی و محافظتی بدن استفاده نمود، مشکلی که شاید بیشتر کودکان و افراد سالخورده ممکن است با آن روبه رو باشند بخصوص در فصل های سرد پاییز و زمستان که میزان آلودگی و عوامل بیماری زا در محیط افزایش یافته و متاسفانه افراد ضعیف تر را در معرض این بیماری ها قرار دهد. توصیه ما این است که با مصرف ژل رویال میزان تولید گلبول های سفید را در بدن چندین برابر افزایش داده تا بتوانند نقش محافظتی خود را در مقابل میکروب ها و ویروس ها به خوبی ایفا نمایند.

خواص درمانی ژل رویال خالص

کاهش نسبی فشار خون بالا، جلوگیری از سختی و گرفتگی های عروق و رگ ها که مانع از ایجاد سکته های قلبی و مغزی خواهد شد، ترمیم بافت ها و سلول های آسیب دیده و مجروح، افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن، کاهش فشار های روحی و استرسی در افراد، افزایش شانس بارداری در زنان، افزایش تولید اسپرم در مردان، افزایش تخمک گذاری در زنان، تقویت نطفه جنین در رحم مادر، درمان بیماری های خود ایمن عصبی و عضلانی