به لطف تکنولوژی، امروزه مسافتهای طولانی بسیار کوتاه شده و ارتباطات حتی
در فواصل هزار کیلومتری با سرعت بسیار بالا برقرار می گردد. خرید و فروش
اینترنتی عسل در سراسر کشور به آسانی انجام می گیرد.
در زمان های گذشته (صد سال قبل در کشور خودمان) غذای مصرفی انسان، تنها محدود به محصولاتی بود که در شهر یا روستای محل سکونت خود به عمل می آمد و جیره غذایی و تنوع غذایی انسان محدود به چند قلم محصول منطقه اش می شد. به فرض کسی که در شمال زندگی می کرد از نعمت خرما محروم بود و کسی که در مناطق کوهستانی زندگی می کرد از نعمت گوشت ماهی و غذاهای دریایی محروم بود. زیرا امکال ارسال سریع آنها در مسافت های طولانی در آن زمان به هیچ وجه مقدور نبود.
اما امروزه به لطف تکنولوژی، مسافت ها درنوردیده شده است. محصولات مختلف (نه فقط غذایی) به نقاط دور، حتی به آن سوی کره زمین نیز ارسال می گردد.
گسترش راه ها، گسترش سیستم حمل و نقل و روش های نوین بسته بندی، نگهداری و ارسال مواد غذایی، این امر را میسر نموده است.
در سالهای اخیر با رواج ارتباطات اینترنتی سرعت کارها نیز چندین برابر شده است. به تدریج معاملات و خرید و فروش های اینترنتی در کشور ما نیز گسترش و سرعت بیشتری پیدا کرده است. به لطف اینترنت زمان انبارداری کالاها و محصولات در بسیاری موارد به صفر رسیده و محصول مستقیما و به سرعت از تولید کننده به دست مصرف کنندگان ارسال می شود. در این بین حداقل دو امتیاز بزرگ دیده می شود. یکی اینکه چون محصولات در انبار باقی نمی مانند، محصولی تازه تر و با کیفیت تر به دست مشتری می رسد و دوم اینکه با حذف انبارداری محصول، قیمت تمام شده آن پایین تر است.
ما نیز هم سو و همگام با تکنولوژی شده و از طریق اینترنت آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. خرید و فروش اینترنتی عسل طبیعی را در سراسر کشور به صورت عمده انجام می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.