آیا می دانید ژله عسل رویال یا همان ژل رویال چیست و این محصول چه خواص و ویژگی هایی دارد که باعث معروفیت آن در سال های اخیر شده است؟
ژله عسل رویال را می توانیم از روی نامی که برای آن انتخاب شده است هم بشناسیم. این محصول ماده ای ژله مانند است که شیری رنگ بوده و توسط زنبورعسل به تولید می رسد.
زنبورعسل این ماده را از غده هایی که در دو طرف سرش قرار دارد به تولید می رساند. البته رنگ ژله عسل رویال در هنگام ترشح از این غده ها سفید است و زمانی که با بزاق دهان زنبورعسل تماس پیدا می کند به رنگ شیری در می آید و این نشان می دهد که بزاق دهان زنبورعسل در ساختار ژل رویال تغییراتی ایجاد می کند.

 خواص ژل رویال عسل چیست؟

مصرف ژل عسل رویال در داخل کندو فقط برای ملکه و لاروها مجاز است. دلیل اینکه ملکه هم طول عمر بیشتر و هم قدرت باروری بالاتری دارد همین ژله عسل رویال است.
خواص این محصول باعث شده است تا افراد مختلف هم به مصرف این محصول علاقه مند شوند. ژله عسل رویال دارای خواص درمانی است که باعث شده است تا مصرف آن برای درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد.
از طرف دیگر خواص منحصر به فرد ژله عسل رویال در جوانسازی پوست باعث محبوبیت این محصول در میان خانمها و افراد علاقه مند به زیبایی شده است.
افرادی که قصد تهیه ژل رویال را دارند می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با مجموعه عسل ایران ارتباط برقرار نموده و به این ترتیب خرید خود را انجام دهند.