آیا می دانید مشخصات و نشانه هایی که می توان بر اساس آنها عسل طبیعی و خالص را از عسل تقلبی تشخیص داد کدامند؟
بسیاری از افرادی که در زمینه عسل شناسی سررشته ندارند برخی از ویژگی ها را به عنوان مشخصات و نشانه های یک عسل طبیعی و خالص در نظر گرفته اند و خرید خود را هم بر اساس این قبیل مشخصات انجام می دهند.
این افراد معتقد هستند که این روش ها بسیار کاربردی بوده و کمک می کند تا آنها بتوانند محصول طبیعی را از تقلبی تشخیص بدهند و در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوند.

 استفاده از حواس پنجگانه برای تشخیص عسل طبیعی

عسل طبیعی و خالص ماده ای است که عطر و طعم و رنگ بخصوصی دارد که محصولات تقلبی فاقد این عطر و طعم هستند. زمانی که برای خرید عسل به محلی مراجعه کردید، در اولین قدم عسل را بو کنید و در صورت امکان مقداری از آن را بچشید.
مطمئن باشید اگر در این زمینه تجربه کسب کنید پس از مدت کوتاهی موفق خواهید شد که عسل طبیعی و خالص را از روی همین مشخصات تشخیص دهید.
مزه عسل طبیعی باید به گونه ای باشد که شیرینی آن کمی گلو را بسوزاند. همچنین از دیگر نشانه های عسل طبیعی این است که زمانی که آن را دهان می گذارید باید خیلی زود آب شود.
خریداران گرامی برای اینکه بتوانند موفق به خرید عسل طبیعی شوند می توانند با مشاوران فروش مجموعه عسل ایران ارتباط برقرار نموده و خرید خود را به انجام برسانند.