مصارف عسل تغذیه ای در چیست؟ شاخص های قیمت انواع عسل تغذیه ای زنبورداران در چیست؟ آیا عسل ارزان به دلیل کیفیت پایین عسل قیمت گذاری می شود؟
عسل تغذیه ای عسلی است که به صورت آب و شکر و شیرینی جات دیگر به صورت خوراک در اختیار زنبور عسل قرار می گیرد و عسل تولید می کند که قیمت ارزان عسل تغذیه ای نسبت به عسل غیر تغذیه ای همین موارد است.
 تولید عسل به صورت طبیعی به این گونه که زنبور عسل بر روی گل و گیاهان بنشیند و از شهد آن عسل تولید کند با حجم انبوه برای زنبورداران میسر نیست مخصوصا با خشک سالی های پی در پی، قدرت خرید مردم، عسل تغذیه ای که توسط زنبورداران تولید می شود صرفا خوراک مواد صنعتی مثل شکر نیست و شهد گل های دیگر نیز زنبور استفاده می کند.
 بیشتر مرسوم است که عسل طبیعی خالص استفاده های درمانی می شود، و عسل تغذیه ای بیشتر به عنوان خوراکی، ولی آنچه مسلم هست عسل طبیعی خیلی بهتر است که کسی توان خرید اینگونه عسل ها را داشته باشد بهتر است این در حالی است که عسل تغذیه ای هم بد نیست.
مقایسه عسل تغذیه ای و عسل طبیعی مثل خوب و خوب تر می باشد. جهت خرید، فروش یا مشاوره می توانید با همکارن مجموعه در ارتباط باشید.