آیا می دانید که مصرف ژل رویال توانسته بر درمان مشکلات نازایی و ناباروری موثر بوده باشد؟ آیا امکان خرید به صورت عمده و با قیمت ارزانتر این فرآورده ی گران قیمت زنبورعسل وجود داشته است؟
شاید اگر شما مشتریان جدی و پر و پاقرص عسل طبیعی، به فروشگاه های پخش محصولات زنبورعسل رفته باشید، نام دیگر فرآورده ی زنبورعسل، یعنی ژل رویال به گوشتان خورده باشد و باید فهمیده باشید که تنها فرآورده ی زنبورعسل و مورد مصرف انسان ها، عسل طبیعی نبوده است.
بله ژل رویال از دیگر فرآورده های ارزشمند زنبورعسل بوده که زنبورهای کارگر با تولید آنها توسط دو غده ی مغزی خود و آوردن به داخل کندو عسل، توانسته اند نقش فزاینده ای را در تغذیه چند روز اول لاروها داشته باشند و یکی از منابع مهم تغذیه ای تا پایان عمر 5 تا 7 ساله زنبور ملکه بوده اند.
امروزه با انجام آزمایشاتی گوناگون بر روی ژل رویال، ترکیباتی بی نظیر از این ماده ی ارزشمند بدست آمده که توانسته علاوه بر نقش موثر آن در کندو عسل، نقش موثر درمانی و دارویی نیز برای انسان ها داشته است.
حال آیا می دانید که کدام ترکیبات موجود در ژل رویال، امروزه ارزشمند واقع شده و توانسته به درمان مشکلات نازایی و ناباروری در زوجهای جوان کمک کند؟ اصلا ژل رویال باید چگونه مصرف گردد؟

قیمت ژل رویال

خاصیت باروری ژل رویال

همانطور که متوجه شدید، یکی از منابع تغذیه ای زنبورهای ملکه، همین ژل رویال بوده و گفته می شود که بارور شدن زنبورهای ملکه هم به سبب تغذیه آنها از ژل رویال تا پایان عمرشان می باشد.
بله تحقیقات نشان داده که وجود اسیدهای آمینه و چرب ضروری در ترکیبات ژل رویال که مهم ترین آن آرژین بوده، توانسته نقش موثر درمانی پیرامون نازایی و ناباروری در میان انسان ها نیز داشته باشد و همین امر سبب شده تا امروزه مصرف کنندگان این ماده ارزشمند، رو به افزایش بوده است.
شایان ذکر است که مصرف ژل رویال برای افرادی که دچار کاهش تعداد اسپرم و تخمک گذاری بوده اند، می تواند مفید باشد و اثرات مثبت دارویی و درمانی را به همراه داشته است.
در حال حاضر ژل رویال به صورت پودر ژل رویال و یا ژل رویال مخلوط با عسل طبیعی در فروشگاه های محصولات زنبورعسل وجود داشته و با قیمت های متفاوتی به فروش رسیده است.
ژل رویال اصل ایرانی را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری نمایید و با خرید به صورت عمده، می توانید از قیمت ارزانتری نیز برخوردار گردید

.