عسل اکالیپتوس یکی از گونه های مشهور عسل دارویی و درمانی نام داشته که در حال حاضر مرغوبترین نوع آن از طریق مراکز خرید معتبر اینترنتی، با قیمت بسیار مناسبی به عرضه می رسد.
مصرف روزانه یک قاشق چایخوری از یک عسل طبیعی و خالص، توانسته نقش موثری در سلامت انسان های امروزی داشته که پیرامون خواص این ماده ارزشمند، می توان ساعت ها بحث و گفت و گو کرد و اگر تمامی انسان ها از خواص این ماده ارزشمند بیشتر می دانستند، بدون شک از مصرف آن چشم پوشی نمی کردند و این بی مهری هایی که گاها به مصرف عسل طبیعی شده، از میان می رفت.
گفتنی است که یک عسل طبیعی و مرغوب که مستقیما از کندو عسل و از شهد گل های گیاهان مفید دارویی بدست آمده، می تواند ترکیبات بسیار منحصربفردی را دارا باشد که امروزه بسیاری از متخصصین تغذیه و گوارش را مجاب نموده تا به مصرف این ماده ارزشمند، توصیه جدی کرده باشند.
حتما می دانید که در کشور ما، تنوع بسیار خوب در پوشش گیاهی مناطق گوناگون، سبب شده تا امروزه زنبورداران بسیاری مشغول به فعالیت در این حرفه ارزشمند باشند و گفتنی است که در حال حاضر از جمله تولیدکنندگان معتبر عسل طبیعی، استان هایی چون لرستان، همدان، فارس، خوزستان و اردبیل را می توان نام برد که در تولید عسلی مرغوب و شناسنامه دار، از رتبه خوبی در کشور برخوردار بوده اند.
با توجه به اینکه شاید یکی از دلایل اصلی بی مهری های فراوان به مصرف عسل طبیعی، وجود انواع گونه هایی از عسل تقلبی و مصنوعی عرضه شده در بازار توسط افراد سودجو بوده، امروزه بهترین و شاید تنها راهکار خرید عسلی اصل و درجه یک، خرید از مراکز معتبر فروش عسل بوده است که دارای مجوز و گواهی نامه نیز می باشند.
همانطور که گفته شد، در کشور ما گونه های مختلفی از عسل طبیعی تولید شده که می توانند خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشند و شاید درصد بالایی از افراد جامعه، با خواص آنها آشنایی نداشته اند. آیا شما تابحال نام عسل اکالیپتوس را شنیده اید و می دانید که مصرف خالص ترین نوع آن، چه خواصی داشته است؟ آیا می دانید که امروزه می توانید بهترین عسل اکالیپتوس را از مراکز معتبر خرید اینترنتی، به آسانی و با قیمت خوبی خریداری کنید؟

عسل اکالیپتوس

آشنایی با عسل اکالیپتوس

اگر چه که کیفیت عسل و مورد آزمایش قرار گرفتن آن در یک آزمایشگاه تخصصی، از مهم ترین ملاک در تهیه و مصرف عسل بوده، اما خب خواص شهدی که عسل از آن تولید شده نیز، می تواند برای مصرف کنندگان مهم باشد و برخی از افراد، عسل را به عنوان یک داروی گیاهی برای درمانی بسیاری از بیماری ها مصرف نموده اند نه فقط به عنوان یک ماده تغذیه ای.
حتما نام گیاه دارویی اکالیپتوس را شنیده اید که از جمله گیاهان دارویی مشهور با نام علمی Eucalyptus و بومی کشور استرالیا می باشد که گفتنی است از جمله درختانی بوده که سریع رشد کرده و در کشور ما، مناطقی مانند نواحی مرکزی و شمالی دشت ها و در استان هایی مانند خوزستان، رویش داشته است.
از برگ های این گیاه در طب سنتی، خواص بسیاری بدست آمده که از جمله مشهورترین آنها می توان به درمان تب و درمان رماتیسم اشاره داشت. گل های این گیاه از میزان شهد مرغوبی برخوردار بوده که زنبورعسل را مجذوب خود نموده تا عسلی با نام عسل اکالیپتوس را از این گیاه، تولید نماید.
عسل اکالیپتوس در اردیبهشت ماه برداشت شده و دارای رنگ تیره می باشد. برای مصرف خالص ترین نوع عسل اکالیپتوس، خواص درمانی مفید ذیل را برشمرده اند:

  • درمان مالاریا.
  • بهبود تنگی نفس و آسم.
  • درمان کرم و انگل معده و روده.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.
  • بهبود برونشیت.

خوشبختانه هم اکنون توسط مراکز فروش معتبر عسل ایرانی، تمامی مصرف کنندگان جدی عسل طبیعی و خالص، می توانند مرغوبترین عسل اکالیپتوس را از طریق سایت های معتبر اینترنتی، به طور مستقیم و با قیمت واقعی خریداری کنند و خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت عسل داشته باشند.