بهترین نوع عسل طبیعی در حال حاضر در ایران در دسترس است؛ اما توجه ویژه ای به آن نشده است. اما آیا تا به حال فکر کرده اید اگر تولید این محصول در کشور انجام نشود، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
زنبور های عسل بدلیل داشتن توانمندی های بسیار به عنوان یک حشره شگفت انگیز شناخته شده اند. این حشره می تواند بدون هیچگونه آموزشی اقدام به تولید عسل بصورت طبیعی نماید؛ کاری که برای میلیون ها سال در حال انجام آن بوده است.
بشر با آگاهی از ارزشی که عسل برای انسان دارد اقدام به تولید عسل طبیعی نمود. این کار برای سالیان بسیاری است که در ایران هم در حال انجام می باشد. 
اما با توجه به پتانسیلی که برای افزایش تولید بهترین نوع آن در ایران وجود دارد، توجه زیادی به آن نمی شود. در صورت کم شدن تولید عسل طبیعی در ایران، نه تنها از نظر اقتصادی و اجتماعی برای کشور ضرر هایی را در پی خواهد داشت، بلکه مطمئنا با افزایش قیمت عسل طبیعی، میزان مصرف این محصول هم کاهش یافته و به همین سبب سلامت عمومی جامعه هم افت خواهد کرد.
البته این تنها گوشه ای از پیامد های کاهش تولید عسل خواهد بود. برعکس در صورتی که به تولید عسل در ایران توجه ویژه ای شود و آن ارزشی که در خور این صنعت است برای آن در نظر گرفته شود، نتایج مثبت بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت.
مجموعه عسل ایران یکی از مراکز فروش انواع عسل درجه یک در ایران، در حال ارائه انواع مختلف این محصول با قیمت بسیار مناسب به خریداران بوده و از این طریق سعی در خدمت به صنعت تولید عسل در کشور نموده است.