انواع عسل گیاهی تولید شده در استان لرستان چه خواصی را داشته اند؟ چگونه
می توان از مراکز پخش معتبر عسل در شهر تهران آگاهی پیدا نمود؟
عسل فرآورده ای تولید شده از شهد شیرین و مغذی انواع گل های گیاهان دارویی بوده که مملو از انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم و انواع قندهای ساده ای چون گلوکز، ساکارز و فروکتوز می باشد.
اما امروزه در استان هایی از کشور، با توجه به شرایط اقلیمی آنها و وجود انواع گیاهان دارویی، خواصی از این گیاهان بدست آمده که زنبورداران را مجاب به تولید انواع عسل از آنها نموده است.
یکی از پایگاه های مهم تولید انواع عسل در کشور، استان لرستان بوده که توانسته با تولید انواع عسل از جمله عسل گون، عسل آویشن و عسل شتیزه و عسل چندگیاه، عنوان مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور را نیز دارا باشد.
هر کدام از انواع این عسل های تولیدی، دارای خواص منحصربفردی بوده اند که در این بین می توان گفت که عسل گون با دارا بودن خواصی چون، خوساز بودن و مناسب برای بیماران دیابتی، یکی از پرفروش ترین انواع این عسل ها در این استان می باشد.
با توجه با اینکه مصرف عسل نقش مهمی در سلامت افراد جامعه داشته، امروزه در بازارهای شهر تهران نیز می توانید انواع عسل تولیدی در استان لرستان را نیز با قیمتی مناسب تهیه نمایید.
برای آگاهی از خواص انواع دیگر عسل تولیدی در استان لرستان و شناخت مراکز پخش معتبر آن، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذیل، با مشاورین در زمینه فروش عسل اصل لرستان، در ارتباط باشید.