خرید و فروش انواع برند عسل طبیعی در بازار ایران و جهان به چه صورتی انجام می شود و چگونه می توان کاربرد عسل در مصارف صنایع مختلف را افزایش داد؟
در متون علمی و به اصطلاح سنتی ایران و بسیاری از تمدن های با اصالت و اهل تحقیقات، نام عسل بسیار به گوش می رسد که خواص معجزه آسای آن چه تاثیرات شگرفی بر سلامت زندگی افراد خواهد گذاشت و با خواندن چنین اطلاعاتی ناخوداگاه اذهان اقتصادی به سمت خرید و فروش عسل گرایش پیدا می کند.
ولی از انواع عسل های طبیعی و ارگانیک با عنوان عسل درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و باید سعی شود با تحت پوشش در آوردن این نوع عسل زیر نظر دولت، آن بخش دارویی و درمانی حفظ گردد و مازاد آن برای تجارت و خرید و فروش وارد بازار گردد.


خرید عسل مرغوب طبیعی

انواع برند های عسل طبیعی در ایران به دلیل منسجم نبودن اغلب با نام تولیدکننده یا محل تولید آن عسل نامگذاری می گردد، به عنوان مثال عسل خدادادای یا عسل مرادی نام اشخاص را گرفته و برند عسل سبلان، لرستان، شیراز و غیره با نام شهر یا منطقه خود به ثبت اذهان عمومی رسیده است.
جالب است که بدانید اغلب مردم از روی همین نام به مرغوب بودن عسل طبیعی خود پی می برند و آن را خرید می نمایند. در صورتی که خرید عسل مرغوب و طبیعی اصل کمی پیچیده تر از این گونه موارد است و توصیه می گردد که تنها از مراکز معتبر خریداری نمایید.


 آثار تشخیص عسل اصل از تقلبی

چنانچه مردم بتوانند تشخیص درستی از عسل تقلبی و اصل داشته باشند و نتیجه آثار شگفت انگیز عسل 100% طبیعی را عینا با چشم خود ببینند، خود به خود علاوه بر ترغیب تولید کننده به افزایش تولید، سبب می شود که مصرف کننده نیز با رغبت بیشتری خرید کند و کاربرد آن در صنایع مختلف دارویی، خوراکی و بهداشتی به طرز عجیبی با یک باور قوی افزایش خواهد یافت.