چه انتظاراتی از یک عسل خوراکی داشته اید؟ آیا از فواید مصرف آن اطلاعی
دارید؟ امروزه پخش انواع بهترین عسل تولیدی مخصوص استان لرستان در سراسر
کشور با کیفیت و قیمتی مناسب ایجاد گردیده است.
عسل ماده ای تولید شده از شهد گل های خوش رایحه در مراتع و کوهستان بوده که توسط زنبوران عسل که مهم ترین آنها با نام زنبورهای کارگر بوده اند، از میان گل ها و گیاهان جمع آوری گردیده و زنبورداران نیز با پرورش این زنبورها، در زمان های معین و شرایطی کاملا آماده، اقدام به برداشت عسل از شان های مخصوص می نمایند.
امروزه با توجه به اینکه آگاهی افراد در زمینه مصرف عسل و فواید آن بیشتر شده، و حتما می دانید که مصرف عسل چه خواص درمانی و تغذیه ای را دارا بوده است، اما همواره شاید درصد کمی از مشتریان از عسل تهیه گردیده و هزینه ای که بابت آن پرداخت نموده اند، راضی باشند.
مصرف عسل توانسته خواصی چون ضدچاقی، ضدکم خونی، ضدسردرد، ضدسرفه، ضدالتهاب و مناسب برای بیماران گوارشی را دارا باشد و امروزه تمامی آنچه مصرف کنندگان عسل از آن انتظار داشته اند، عسلی طبیعیی و اصل بوده و رایحه خوش گیاهان را در بر داشته باشد.
در واقع همان داشتن رایحه گیاهان، یکی از بهترین راه های موجود برای تشخیص عسل اصل بوده که می تواند توسط حس بویایی و چشایی خود مصرف کنندگان عسل نیز تشخیص داده شود.

عسل مرغوب کشور کدام است؟
اما حتما اگر تابحال به یک فروشگاه برای تهیه عسل رفته باشید، حتما با این مسئله مواجه گردیده اید که کدام عسل اصل بوده و اینکه آیا هزینه ای که برای آن پرداخت می نمایید به صرفه بوده و یا خیر؟
امروزه شناخت در هر نوع خریدی می تواند یک خرید کاملا مطمئن را صورت دهد، خصوصا پیرامون مواد غذایی و دارویی، چرا که مسئله مهم سلامتی انسان در میان است.
مصرف کنندگان عسل باید بدانند، که امروزه استان لرستان توانسته با توجه به دارا بودن زنبوردارانی فعال، و بهره گیری از استعداد خوب این استان، اقدام به تولید مرغوب ترین نوع عسل در کشور نماید و البته رتبه اول را هم در این زمینه دارا بوده است.
برای تهیه عسلی طبیعی و کاملا اصل، باید نمایندگی های معتبر پخش و ارائه آن را در کشور بشناسید تا بتوانید محصولی را که تهیه می نماید از قیمت و کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد.