کدام نمایندگی ها در پخش و توزیع انواع عسل طبیعی در کشور معتبر بوده اند؟
استان لرستان چه جایگاهی را در تولید عسلی اصل و طبیعی داشته است؟
در دنیای امروزی که پر است از انواع مواد مضر و شیمیایی، به شدت وجود یک ماده ی غذایی و دارویی سرشار از انواع مواد حیاتی و لازم برای سلامتی انسان، حس گردیده و همواره انسان ها نیز به دنبال این امر بوده اند.
اما باید بدانید که عسل، یکی ماده غذایی بسیار مفید و مملو از انواع مواد ویتامینی و معدنی بوده که می تواند جایگزین بسیاری از انواع مواد مضر موجود در برنامه غذایی افراد گردد.
اما با توجه به بازارهایی که امروزه در فروش عسل وجود داشته و امکان تقلبی بودن عسل فراهم گردیده، مصرف کنندگان عسل هم دغدغه ای برای تهیه عسلی اصل و درجه یک را داشته اند. آیا می دانید چگونه می توان عسلی اصل را از تقلبی شناخت و آن را با قیمتی مناسب در بازار تهیه نمود؟

راه شناخت عسل طبیعی چیست؟
همانطور که متوجه شدید، متأسفانه در بازارهای فروش عسل، گاها افرادی بوده اند که عسلی تقلبی را عرضه داشته و منجر به ناامن شدن این بازارها شده اند و  این امر شاید کاهش مصرف کنندگان عسل را نیز به دنبال داشته است.
با توجه به اینکه تقریبا هیچ راه مطمئنی برای تشخیص عسلی اصل از تقلبی وجود نداشته، و تنها راه این امر، تست عسل در آزمایشگاه های مواد غذایی بوده، اما می توان یکی از مواردی که یاری دهنده بوده را رایحه خوش عسل تولید شده دانست و می توان گفت عسلی اصل بوده رایحه گل ها و گیاهان را دارا باشد و این امر با حواس مصرف کنندگان عادی قابل تشخیص می باشد.
با توجه به اهمیت وجود عسل در برنامه غذایی تمامی افراد با سنین گوناگون، امروزه استان هایی از کشور توانسته اند به تولید عسل گیاهی مشغول باشند اما در این بین بدون شک استان لرستان توانسته رتبه اول را در تولید عسلی اصل و مرغوب دارا باشد.
در حال حاضر تهیه انواع عسل اصل استان لرستان توسط نمایندگی های معتبر این استان امکان پذیر می باشد و مصرف کنندگان عسل طبیعی و اصل می توانند خریدی بدون دغدغه از کیفیت و قیمت عسل را تجربه نمایند.