چرا وجود یک نمایندگی معتبر فروش عسل امروزه اهمیت ویژه ای داشته است؟ آیا
می دانید در حال حاضر استان لرستان توانسته اصل ترین نوع عسل تولیدی در
کشور را به بازارهای فروش صادرات نماید؟
با توجه به اینکه عسل امروزه تقاضای بسیاری را در بازارهای فروش مواد غذایی داشته، و سبب آن چیزی جز خواص بی نظیر این ماده گیاهی و دارویی نبوده است، همواره دغدغه ای پیرامون تهیه اصل ترین نوع آن وجود داشته است ک این امر جز با وجود یک نمایندگی معتبر پخش و فروش، امکان پذیر نمی باشد.
بله عسل نقش تغذیه ای و دارویی مفیدی را در انسان داشته و امروزه با وجود بازارهای گوناگون، امکان تقلبی بودن عسل تهیه شده بسیار بالا می باشد، اما شناخت تولیدکنندگان معتبر و نمایندگی های فروش معتبر آنها، می تواند از دغدغه ی اکثر مصرف کنندگان عسل، بکاهد.
همانطور که متوجه شدید، وجود یک نمایندگی فروش معتبر اهمیت بالایی داشته اما در درجه اول نیز باید تولیدکنندگان معتبر را شناسایی نمود. امروزه استان لرستان در کشور توانسته از نظر مرغوبیت عسل تولیدی، رتبه نخست را دارا باشد و خوشبختانه توانسته با گسترش نمایندگی های معتبر خود در سراسر کشور، عسلی اصل و طبیعی را روانه بازارهای فروش نماید.
مصرف روزانه مقدار کافی از عسل، می تواند خواص درمانی مفیدی را دارا باشد که امروزه با توجه به وجود برخی از مواد غذایی مضر، عسل می تواند جایگزین مناسبی برای بسیاری از آنها باشد.