آیا امکان آن وجود داشته تا عسل ممتاز و باکیفیت تولیدی در کشور را با نام
عسل لرستان، در بازارهای فروش عسل به طور مستقیم و بدون هیچ افزایش قیمتی
تهیه نمود؟
متأسفانه امروزه به سبب آنکه بازارهای تبلیغاتی گوناگونی از عسل وجود داشته، مصرف کنندگان عسل گاها نمی توانند عسلی اصل و درجه یک را تهیه نمایند و در این مورد دچار اشتباه می گردند و این مسئله پیش آمده که عسلی با کیفیت بسیار پایین را حتی با قیمت گرانی تهیه نموده اند.
بدون شک نمی توان فواید بی شمار مصرف عسل را نادیده گرفت اما باید این امر را بدانید که مصرف عسل های تقلبی و مصنوعی می تواند عوارضی را در برخی افراد به وجود آورد و نه تنها مفید نباشد بلکه زیان آور هم نیز باشد.
عمدتا تولیدکنندگان عسل در کشور همواره دنبال تولید محصولی با کیفیت بالا بوده اند اما وجود برخی افراد سودجو سبب گردیده تا عسل اصل به دست مشتریان نرسد و یا با قیمت بالایی این امر صورت پذیرد.
امروزه خوشبختانه شاهد آن بوده اید که استان لرستان، یکی از پایگاه های بزرگ در عرصه تولید عسل طبیعی، توانسته در بازارهای فروش عسل، توسط نمایندگان معتبر خود، عسلی ارگانیک و اصل را به طور مستقیم و بدون هیچ افزایش قیمتی به دست مشتریان این محصول برساند و در این امر هم موفق بوده است.
مصرف عسل طبیعی و ممتاز لرستان، مورد توصیه مشاورین فروش و کارشناسان در این حوزه بوده، چرا که عسل لرستان، مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور نام گرفته است.