عسل باریجه یکی از عسل های دارای پایین ترین میزان ساکارز است به همین دلیل بهترین پیشنهاد از طرف مرکز های فروش برای بیماران دیابتی همین عسل است.
گفتنی است که میزان کیفیت عسل با داشتن مشخصات متفاوتی مشخص می شود. علاوه بر عطر و طعم این محصول، یکی از موثرین عوامل بر کیفیت آن میزان ساکارز عسل می باشد. این میزان ساکارز باید در آزمایشگاه ها و با استفاده از شیوه های استاندارد تعیین شود.
در واقع باید اشاره داشت که هر چقدر درصد ساکارز موجود در ترکیبات عسل، پایین تر باشد، خب عسل مرغوب تر و خالص تر بوده و مصرف آن می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را دارا باشد.
شاید امروزه تنها افرادی که پیرامون مصرف عسل به واسطه وجود مواد قندی در ترکیبات آن، از نگرانی خاصی برخوردار بوده اند، افراد دیابتی می باشند که حتی پزشکان به سبب آنکه امروزه درصد بالایی از انواع عسل های تقلبی و با ساکارز بالا در بازار موجود بوده، دیابتی ها را از مصرف عسل منع نموده اند که خب بنظر می رسد که حق با آنهاست و امروزه شاید بیش از 50 درصد عسل های عرضه شده در بازار، تغذیه ی همراه با آب و شکر را داشته و از درصد ساکارز بالایی برخوردار بوده است.
اما آیا می دانید که امروزه در مراکز معتبر فروش عسل ایرانی در کشور، انواع عسل های با ساکارز پایین و کمتر از 5 درصد عرضه شده که مخصوص بیماران دیابتی می باشد؟ آیا نام عسل باریجه را شنیده اید و می دانید که یکی از مناسب ترین عسل های با بهترین ساکارز می باشد؟

بهترین عسل

عسل باریجه و ساکارز پایین آن

باید گفت که گیاه باریجه، یکی از گیاهان مفید و معطر دارویی بوده که امروزه از شهد گل های آن که عمدتا در مناطق کوهستان های مرکزی و شمال شرق کشور ما رویش داشته، عسلی با نام عسل باریجه برداشت گردیده است که خب از خواص مفیدی هم برخوردار می باشد.
در میان انواع مختلف عسل هایی که در مرکز های مختلف این محصول در حال فروش می باشد، معمولا عسل باریجه کمترین میزان ساکارز را دارد؛ این امر نشان دهنده این است که عسل باریجه بهترین عسلی است که می تواند از طرف مراکز فروش مختلف برای بیماران دیابتی پیشنهاد داده شود.
البته گفتنی است که طبع عسل باریجه، طبعی گرم بوده و افراد گرم مزاج باید در مصرف آن احتیاط کنند، اما افراد سرد مزاج می توانند به راحتی از این عسل طبیعی که درصد ساکارز بسیار مناسبی داشته؛ بهره خوبی ببرند.
حال آیا می دانید که مصرف عسل باریجه خالص و مرغوب، چه خواص مفیدی را دارا بوده است؟

بهترین عسل

خواص عسل باریجه طبیعی

همانطور که متوجه شدید، یکی از نشان های مرغوبیت و خلوص بالای عسل، پایین بودن درصد ساکارز آن بود که امروزه توسط تولیدکنندگان معتبر و در آزمایشگاه های تخصصی توسط دستگاه های مخصوصی، به راحتی قابل اندازه گیری می باشد.
و اینکه امروزه افراد دیابتی هم می توانند با خرید انواع عسل با ساکارز پایین از مراکز فروش معتبر، نگرانی هنگام مصرف را نداشته باشند. یکی از این گونه های مفید عسل طبیعی که می تواند برای دیایتی ها مفید بوده باشد، عسل باریجه بوده که گفتنی است مصرف خالص ترین نوع آن می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • مفید برای افراد سرد مزاج.
  • مفید در رفع اسپاسم.
  • موثر در درمان بی حالی و ضعف بدن.
  • مناسب در از میان بردن کک و مک.
  • کاهش دهنده فشار خون و ملین.
  • بهبود تنگی نفس و درمان سرفه های شدید.

هم اکنون شما می توانید انواع بهترین عسل های با ساکارز پایین به خصوص عسل باریجه را با نازلترین قیمت موجود در بازار، از مراکز معتبر خرید انواع عسل ایرانی، خریداری کنید.