در حال حاضر مشتریان می توانند از مراکز خرید معتبر در کشور، ژل رویال خالص و اصل را به صورت عمده و با قیمت ارزانتری خریداری نمایند.
باید بدانید که ژل رویال ماده ای سفید رنگ مایل به زرد، ژلاتینی، چسبناک و با خاصیت PH اسیدی بوده که سرشار از انواع ترکیباتی چون آب، کلاژن، پروتئین، کربوهیدرات، اسیدهای آمینه ضروری، انواع مواد ویتامینی مانند C ،A ،B1 ،B2، انواع املاح معدنی مانند سلیسیوم، آهن، پتاسیم و کلسیم و ماده ای به نام استیل کوئین بوده و با آزمایشات گوناگونی که بر روی آن صورت گرفته، خواص معجزه آوری را از خود نشان داده است.

خواص مفید ژل رویال

همانطور که متوجه شدید، ژل رویال که ماده ای از فرآورده های بی نظیر زنبورعسل با ترکیبات بسیار ارزشمند بوده و می تواند خواص درمانی بسیاری را دارا باشد.

  • ژل رویال به واسطه دارا بودن کلاژن، می تواند در جوانسازی و نشاط پوست صورت بسیار زیاد موثر باشد و می تواند در طول عمر پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک مفید بوده باشد.
  • ژل رویال خاصیت بسیار بالای میکروب کشی را داشته و می تواند در درمان عفونت های مجاری تنفسی مفید باشد.
  • ژل روریال ضدسرطان بوده و مانع از رشد سلول های سرطانی و جلوگیری از سرطان پستان شده است.
  • به طور کلی مصرف ژل رویال برای تمامی سنین، هیچ محدودیتی نداشته و می تواند با توجه به ترکیبات فوق العاده ای که داشته، نوعی مکمل غذایی نیز برای افراد به شمار بیاید.
ژل رویال خالص

ژل رویال در کندوی عسل

جالب است بدانید که ژل رویال که توسط زنبورهای کارگر در نخستین روزهای بلوغ خود تولید گردیده است، تغذیه ی اصلی زنبورهای ملکه از ابتدای لارو بودن تا انتهای طول عمر خود بوده و باید گفت که به سبب دارا بودن هورمون های جنسی و رشد در ژل رویال، یکی از موارد مهم در بارور نمودن زنبورهای ملکه نیز بوده اند.
با توجه به وجود افراد سودجو در بازارهای فروش که انواع ژل رویال های چینی و تقلبی را حتی با قیمت پایین تری به عرضه رسانیده و به هیچ عنوان سلامت انسان ها مد نظر نداشته اند، توصیه می گردد که با شناخت مراکز فروش مجوزدار و ارتباط داشتن با عرضه کنندگان معتبر این مصحول، خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت ژل رویال داشته باشید.