عسل هفت برج خارون دانش‌، تجربه، طبیعت

عسل کوهی چند گیاه

یکی از فراورده های عسل تولید عسل کوهی می باشد که از چندین گیاه در تولید آن استفاده شده است و می تواند خواص دارویی و وقوی بسیاری را به همراه داشته باشد.
امروزه همه مردم با خواص بی شمار عسل تا حدود زیادی آشناییت دارند. این نعمت الهی را می توان با گیاه های مختلفی مانند اویشن_ بادرنجبویه_ پونه وحشی_ گزنه_ خاکشیر و … مخلوط کرد و برای انواع بیماری ها مورد استفاده قرار داد. البته باید توجه داشته باشیم که استفاده از عسل طبیعی به همراه این چند گیاه می تواند مفید باشد و عسل تقلبی مسلما نمی تواند در این امر موفق عمل کند. زنبور داران برای تولید یک عسل با کیفیت از کوچ دادن کندو ها در زمان های مختلف مانند بهار و تابستان به سمت مکان هایی که دارای شهد گل های زیادی هستند استفاده می کنند.

توسط |2016-11-26T23:59:00+03:306 آذر 1395|عسل|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرکز خرید عسل طبیعی در تهران

برای این که بتوانید در تهران و یا دیگر شهر ها به خرید انواع عسل طبیعی بپردازید می توانید به مراکز خرید این محصول موجود در تمام شهر ها مراجعه کرده و از آن ها تهیه نمایید.
هنگامی که می خواهید محصولی را خریداری نمایید در ابتدا به اصل و فرعی بودن آن توجه می کننید و سپس ان را انتخاب می کنید. به همین منظور نیز در هنگام خرید عسل خریداران به این موضوع که عسل آن ها طبیعی است یا خیر بسیار اهمییت می دهند. برای دستیابی به اطلاعاتی مبنی بر این که عسل طبیعی دارای چه ویژگی های می باشد می توان به انواع سایت ها و یا مقالات مرتبط مراجعه کرد. در تهران نیز مانند بسیاری از شهر های دیگر کشور مراکز خرید عسل وجود دارد که می توان از آن ها عسل طبیعی و درجه یک خرید کرد.

توسط |2016-11-26T22:49:00+03:306 آذر 1395|دسته‌بندی نشده|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا