مرکز های مختلفی که در کار توزیع عسل خالص هستند، با اضافه کردن عسل موم دار به محصولات خود، گزینه های انتخابی بیشتری را در اختیار خریداران قرار خواهند داد.
شاید عسل جزء معدود محصولات مفید و سودآوری است که میزان مصرف آن در ایران نسبت به میزان مصرف جهانی بالاتر است. می توان این مسئله را به تاکید بسیار زیادی که بزرگان و گذشتگان ما بر مصرف عسل داشته اند ربط داد؛ اما در هر صورت مصرف بالای عسل در کشور نشان دهنده آگاهی مردم از خواص و فواید این محصول می باشد.
مرکز های مختلفی در سراسر کشور در حال توزیع عسل خالص می باشند. این مراکز انواع عسل را در اختیار خریداران قرار می دهند و هرچه تنوع محصولات بیشتری داشته باشند احتمال موفقیت بیشتری در امر فروش خواهند داشت. عسل موم دار یکی از شکل های عرضه عسل می باشد. خریداران متعددی هستند که زمانی که می خواهند عسل مرغوب خریداری نمایند، عسل موم دار را ترجیح داده و با دریافت این محصول رضایت بیشتری خواهند داشت.
مجموعه ایران هانی آماده خدمت رسانی به خریدارانی است که تمایل دارند تا با مراکزی همکاری کنند که تنوع محصول بیشتری داشته و به همین سبب گزینه های انتخابی بیشتری داشته باشند.