برای اینکه خریداران به خرید عمده انواع عسل ترغیب شوند، باید در خرید های اولیه محصولی مرغوب و درجه یک را به آنها ارائه داد.
مصرف عسل برخلاف سایر خوراکی های موجود در دنیا هیچگونه ضرری نداشته و هیچ عارضه ای برای بدن ایجاد نخواهد کرد. برخلاف شکر که مصرف روزانه آن باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای بدن خواهد شد، مصرف روزانه و مداوم عسل باعث افزایش ایمنی و قدرت عمومی بدن خواهد شد.
در خرید و فروش های عسل، اگر بخواهیم خریدار ما، در خرید های بعدی خود راغب به تهیه مقدار بیشتری از این محصول شود، باید رضایت او را در خرید های اولیه جلب کنیم و این کار هم جز از طریق ارائه محصولی مرغوب و ناب در خرید های اولیه میسر نخواهد شد.
علاوه بر این، ارائه محصولی درجه یک و مرغوب به خریدار خود بهترین تبلیغ برای عرضه کننده این محصول به شمار خواهد آمد؛ چون خریدارانی که از خرید خود رضایت داشته باشند، حتی اگر خودشان هم قصد خرید نداشته باشند، مشتریان دیگری را به این مرکز معرفی خواهند کرد.
مجموعه ایران هانی با ارائه بهترین و مرغوب ترین عسل های کشور، از تمام خریداران عمده این محصول دعوت می نماید با همکاری با این مجموعه موفق به انجام خریدی رضایت بخش شوند.