کدام نوع از انواع عسل های درمانی در استان لرستان تولید شده اند؟ آیا مراکز توزیع معتبر عسل اصل لرستان را در کشور می شناسید؟
مصرف عسل آنقدری اهمیت داشته که امروزه خوشبختانه در کشور ما تولیدکنندگان معتبری را به خود دیده است، اما همچنان وجود تولیدکننده ای معتبر در کشور، به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.
عسل که از شهد شیرین گل ها و گیاهان دارویی مفید توسط زنبورهای عسل تولید گردیده، دارای مواد مغذی و ویتامینی مهمی بوده که هر کدام از آنها جز مواد حیاتی و مورد نیاز بدن انسان بوده اند.
امروزه در کشور ایران، با توجه به غنی بودن اکثر مناطق در استان هایی چون کردستان، همدان و اردبیل شاهد تولید عسل بوده اید اما به جرئت می توان ادعا نمود که عسل تولیدی در استان لرستان توانسته طبق آمار و گزارشات، مرغوب ترین عسل تولید شده در کشور نام بگیرد.
در استان لرستان، انواع عسل درمانی مانند عسل گون، عسل آویشن و عسل شتیزه تولید گردیده و امروزه یکی از پرفروش ترین مواد غذایی و دارویی در این استان بوده است.
برای آگاهی از وجود مراکز توزیع انواع عسل درمانی و طبیعی تولید شده در استان لرستان، می توانید با مشاورین در این حوزه در ارتباط مستقیم باشید.