ژل گیاهی رویال، چه قیمتی را در بازارهای فروش دارد؟ آیا مراکز فروش معتبر انواع ژل رویال ایرانی را می شناسید که آن را با قیمت ارزانتری عرضه نمایند؟
حتما اگر به فروشگاه ها و مراکز خرید انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل سری زده باشید، با نام ژل رویال آشنایی دارید. اما شاید از خواص و چگونگی تولید این فرآورده ی مهم و ماده ی ارزشمند، آگاهی نداشته باشید.
باید گفت که ژل رویال، ماده ای ژلاتینی، سفید رنگ و تولید شده توسط زنبورهای کارگر در کندوهای عسل بوده که سرشار از انواع ترکیباتی چون، کربوهیدرات ها، اسیدهای آمینه ضروری، کلاژن، استیل کولین، آب، انواع مواد معدنی و ویتامین های گروه های A ،B و C بوده است.
لازم به ذکر است که زنبورهای کارگر، با تولید ژل رویال، توانسته اند منبع اصلی و مهم تغذیه ای لاروها و نوزداران زنبور را در 3 تا 4 روز اول زندگی آنها تأمین نمایند و به نوعی نیاز پروتینی و ویتامینی زنبورهای کندو عسل را برطرف نموده اند.
شایان ذکر است که ژل رویال، ماده ی اصلی برای تغذیه ی زنبور ملکه تا پایان عمر آن بوده که وجه تمایزی که میان زنبورهای دیگر و زنبور ملکه وجود داشته، به سبب مصرف ژل رویال بوده است که از آن دسته می توان به قدرت باروری و طول عمر زنبور ملکه اشاره داشت.
حال آیا می دانید که محققان با انجام آزمایشاتی گوناگون، به این نتیجه رسیده اند که ژل رویال می تواند خواص درمانی و تغذیه ای بسیاری را برای انسان ها هم دارا باشد؟

ژل رویال ارزان

ژل رویال و خواص آن برای انسانها

همانطور که متوجه ترکیبات ژل رویال و خواص تغذیه ای آن برای زنبور ملکه شدید، لازم به ذکر است که با خواص و کاربردهای ژل رویال برای انسان ها هم آشنا شوید. آیا می دانید که این موارد کاربرد چیست و چگونه ژل رویال در بازارهای جهانی عرضه گردیده است؟
بهتر است در ابتدا این نکته را گفت که امروزه در بازارهای فروش محصولات زنبورعسل، ژل رویال در اشکالی چون، مخلوط با عسل، پودر ژل رویال و همچنین کپسول هایی از ژل رویال موجود بوده که هر یک از آنها، روش های مصرفی گوناگونی را دارا بوده اند.
گفتنی است که در کشور ما، ژل رویال اغلب به صورت پودر و یا مخلوط با عسل موجود بوده که در بسته بندی هایی با وزن های گوناگون، از طریق مراکز فروش معتبر در کشور، آماده خریداری می باشد.
از ژل رویال امروزه می توان به خاصیت مهم آن یعنی ضدناباروری و افزایش تعداد اسپرم ها و تخمک گذاری ها در مردان و زنان اشاره نمود که سبب آن وجود اسیدهای آمینه ضروری مانند آرژین در ترکیبات این ماده ارزشمند است.
لازم به ذکر است که از ژل رویال در تولید لوازم آرایشی هم بهره برده شده و وجود ماده ای به نام کلاژن در ترکیبات آن، سبب جوانسازی، شادی و نشاط پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن، می گردد.
برای تهیه مرغوبترین و اصل ترین ژل رویال موجود در کشور، بدون شک باید در شناخت مراکز فروش معتبر تلاش کنید و در حال حاضر با ارتباط داشتن با نمایندگان و عرضه کنندگان معتبر آن، می توانید این مراکز فروش معتبر در سراسر کشور را، بشناسید.