کدام مراکز زنبورداری در شهر کرج، معتبر بوده اند؟ چگونه می تواند انواع کندو عسل جدید مانند کندو عسل چوبی را با قیمت مناسبی را در کرج خریداری نمود؟
شاید به جرئت بتوان گفت که امروزه در استان البرز و شهر کرج، شهرستان طالقان توانسته با پوشش گیاهی مطلوبی که در ارتفاعات کوه های البرز در این شهرستان موجود بوده، زنبورداران فعالی را دارا باشد که توانسته اند انواع فرآورده های ناب زنبورعسل، مانند عسل طبیعی، ژل رویال و گرده گل را تولید و روانه بازارهای فروش استان البرز و حتی دیگر استان های کشور نمایند.

سفارش ساخت کندو عسل جدید

امروزه سفارش ساخت انواع کندوهای جدید جعبه ای، مانند کندو عسل چوبی، که بیشتر زنبورداران بهترین نوع کندو را همین کندوهای چوبی می دانند، توسط مراکز تولیدی معتبری امکان پذیر می باشد و زنبورداران تازه واردی که با این مراکز در استان البرز و حتی در کشور آشنا نبوده، می توانند از طریق سایت هایی معتبر، سفارش تحویل انواع کندوهای مدرن و جدید را بدهند.
امروزه کندوهای چوبی از چوب انواع درختان تبریزی، چوب سفید و درختان جنلگی تولید گردیده و با قیمت مناسب و وزن سبکی که داشته، بیشترین مورد استفاده را توسط زنبورداران در استان البرز و شهرستان طالقان، داشته است.
لازم به ذکر می باشد که کندوهای چوبی، اغلب به سلیقه خود زنبوردارن ساخته می گردد و به طور میانگین می توان گفت که یک کندوی خوب چوبی، می تواند چیزی در حدود بیشتر از 10 سال، کارکرد مطلوبی را دارا باشد.
شایان ذکر است که علاوه بر طول عمر مفید یک کندو، مواردی از قبیل مقاومت آنها و مصون داشتن زنبورها از گرما و سرما در فصول مختلف سال، می تواند از دیگر ویژگی های یک کندوی مناسب و خوب باشد.

کندو عسل چوبی

الته این نکته هم قابل ذکر است که دسته دیگر از انواع کندوهای جدید جعبه ای، کندوهای عسل پلاستیکی بوده اند که امروزه نیز از این کندوها زنبوردارانی در کشور بهره برده اند، اما به سبب قیمت بیشتری که در مقایسه با کندوهای چوبی دارا بوده اند، فروش کمتری را شامل گردیده اند.
برای تهیه و سفارش ساخت انواع کندوهای چوبی و پلاستیکی، می توانید هم به صورت مستقیم با کارشناسان و عرضه کنندگان در این حوزه در ارتباط باشید و یا از طریق سایت هایی معتبر، اقدام به ثبت سفارش و خرید با قیمت مناسب تری نمایید.