آیا می دانید که کپسول ژل رویال یکی از فرآوره های ژل رویال بوده و خواص آن، این ماده را از ارزش بالایی در بازار برخوردار نموده است؟ آیا سایت مشخصی برای آگاهی از قیمت ژل رویال اصل وجود دارد؟
بی شک اگر شما برای یک بار هم که شده به فروشگاه های معتبر عسل طبیعی در کشور سر زده باشید، نام فرآورده هایی چون ژل رویال، گرده گل و بره موم را شنیده اید و شاید فقط اسمی از آنها را قبلا شنیده بودید و از خواص آنها، اطلاع چندانی نداشته اید.
بله صنعت زنبورداری امروزه یکی از ارزشمندترین صنایع شناخته شده در دنیا بوده که با تولید فرآورده هایی از زنبورعسل، توانسته نقش فزاینده ای را در درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها ایفا کند و در حال حاضر کشور ما را به یکی از قطب های تولید عسل طبیعی و دیگر فرآورده های زنبورعسل، تبدیل نموده است.
گفتنی است که ژل گیاهی رویال، نام غذای اصلی زنبور ملکه در کندو عسل بوده و به سبب ترکیباتی سرشار از خواص دارویی و درمانی، امروزه برای انسان ها هم از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل به صورت پودر بسته بندی شده به عرضه رسیده است.
ژل گیاهی رویال در کندو عسل، تا پایان عمر تغذیه ی زنبور ملکه بوده و توانسته طول عمر بیش از 5 سال و قدرت بارور شدن را به این زنبور بدهد. این ماده ژلاتینی سفید و مایل به زرد رنگ، سرشار از ترکیباتی چون، انواع مواد معدنی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه، استیل کولین و ماده ای ضدسرطانی به نام HAD10 بوده که برای انسان ها به عنوان یک داروی گیاهی، شناخته شده می باشد.
آیا می دانید که از این فرآورده ی مهم زنبورعسل، امروزه انواع کپسول ژل رویال نیز در بازار موجود بوده و مصرف آن هم بدون هیچ عوارض، می تواند خواص مفیدی را دارا باشد؟

کپسول ژل رویال

کپسول ژل رویال

همانطور که متوجه شدید، عمدتا ژل رویال که به صورت مایع از کندو برداشت شده، امروزه به صورت پودر و گاها همراه با عسل طبیعی در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل وجود داشته که خب می تواند به صورت خوراکی و زیر زبانی مورد مصرف افرا  قرار بگیرد.
اما شایان ذکر است به سب حساس بودن این ماده و شرایط نگهداری سخت و خاص آن که عمدتا دور از نور بوده و بایستی در فریزر نگهداری گردد، امروزه جهت حمل آسان و عدم فاسد شدن، از آن کپسول ژل رویال تولید کرده و به بازار عرضه نموده اند.
کپسول ژل رویال محصولی کاملا گیاهی و تولید شده در شرکت های معتبر بوده و برای مصرف آن، خواص درمانی ذیل را برشمرده اند:

  • درمان مشکلات عصبی به سبب استیل کولین موجود در ترکیبات آن.
  • وجود اسیدهای آمینه در ژل رویال، سبب درمان مشکلات نازایی و ناباروری گردیده است.
  • درمان مشکلات قلبی و فشار خون.
  • درمان کم خونی.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.
  • ضدسرطان.

درمان عفونت مثانه.
در حال حاضر با توجه به اینکه هم کپسول ژل رویال و هم پودر ژل رویال خالص و اصل را باید از مراکز معتبر خریداری کنید، می توانید ضمن ارتباط داشتن با کارشناسان این مراکز معتبر، از طریق سایت های معتبر اینترنتی، از قیمت کپسول ژل رویال و دیگر فرآورده های زنبورعسل آگاهی پیدا کرده و خریدی بدون دغدغه را صورت دهید.