آیا تاکنون نام عسل خلنگ را شنیده اید؟ مصرف عسل خلنگ ارگانیک چه خواص درمانی را دارا می باشد؟ چگونه می توان از قیمت این عسل در بازارهای فروش، آگاهی پیدا کرد؟
همه شما می دانید که وجود ماده ای با ارزش غذایی بالا مانند عسل طبیعی، چقدر در این روزها که به جرئت می توان گفت سلامت انسان ها تحت تأثیر عوامل گوناگونی به خطر افتاده، می تواند کمک دهنده باشد تا جامعه ای سالم تر را داشته باشیم.
امروزه هر چند معدود، ولی تولیدکنندگان معتبری از انواع عسل های طبیعی و کاملا ارگانیک شناسنامه دار در دنیا و در کشور ایران وجود داشته اند که توانسته اند تلاشی جدی در راستای حفظ سلامت اکثر افراد جامعه داشته باشند و همواره توصیه به مصرف انواع عسل های طبیعی و ارگانیک نموده اند.
یکی از انواع عسل های طبیعی تولید شده در کشور، عسل خلنگ طبیعی و خالص بوده که از شهد شیرین گیاه خلنگ تولید گردیده و می تواند خواص منحصربفردی را دارا باشد.
عسل خلنگ گونه ای خاص از انواع عسل های معطر و دارویی تولید شده بوده که دارای رنگ قهوه ای نزدیک به قرمز تیره و ظاهری نیمه سیال و بسیار چسبنده داشته که از گیاه بوته ای خلنگ و سرشار از انواع ترکیباتی چون تانن، اسیدسیتریک و صمغ، تولید گردیده است.
حال سوالی که برایتان پیش آمده، این امر می باشد که اصلا چرا باید عسل خلنگ را مصرف نمود و به عبارت دیگر خواص درمانی مصرف عسل خلنگ طبیعی، چه بوده است؟

عسل ارگانیک

خواص درمانی عسل خلنگ

شایان ذکر است که امروزه عسل خلنگ، به عسل خلنج هم معروف بوده و می تواند خواص درمانی بی نظیری را با خود به همراه داشته باشد:

  • مصرف عسل خلنگ، بهترین ضدعفونی کننده مجاری ادراری و درمان کننده ی ورم مثانه و پروستات می باشد.
  • عسل خلنک به سبب ادرار آور بودنش، مفید برای درمان بیماری روماتیسم بوده است.
  • عسل خلنگ درمان کننده ی غفونت های روده می باشد.

در صورتی که امروزه در بازارهای فروش عسل، به کمتر فروشنده و عرضه کننده ای می توان اعتماد نمود، شما می توانید با در ارتباط بودن با نمایندگان و عرضه کنندگان معتبر انواع عسل طبیعی و اصل در کشور، عسلی ناب و درجه یک را با قیمت مناسبی تهیه نمایید.