یکی از انواع مفیدترین عسل های تولید شده برای بیماران دارای کم خونی، عسل گون بوده که یکی از گونه های معروف آن، عسل کتیرا می باشد و امروزه با قیمت مناسبی در شهر مشهد قابل خریداری می باشد.
آیا مبتلا به کم خونی بوده و بسیاری از روش های درمانی و داروهای شیمیایی را مصرف نموده اید و نتیجه ی مفیدی را نگرفته اید؟ آیا می دانید که با مصرف روزانه مقداری از عسل طبیعی گون، در پیشرفت روند بهبود بیماری کم خونی خود، می توانید نتیجه قابل قبولی را بگیرد؟
بله امروزه، عسل گون یکی از معروف ترین و پرخاصیت ترین انواع عسل های تولیدی در اکثر مناطق کشور بوده که می تواند با خواص درمانی بسیاری که داشته مورد استفاده اکثر افراد در جوامع گوناگون، قرار بگیرد.
گیاه پر شهد گون، که یکی از گونه های مفید آن، کتیرا می باشد، امروزه در بیشتر مناطق و کوهستان های ایران روییده و گفتنی است بیش از 200 نوع گیاه گون در ایران وجود داشته است.

عسل گون کتیرا
، که از شهد شیرین گیاه گون، تولید شده، می تواند با دارا بودن انواع املاح معدنی چون آهن، کلسیم، پتاسیم و فسفر، یکی از انواع بهترین و مفیدترین عسل های تولیدی برای بیماران مبتلا به کم خونی باشد.
شایان ذکر است که مصرف عسل گون طبیعی به شرطی که از تولیدکنندگان معتبر و مراکز فروش معتبر آنها تهیه گردیده باشد، علاوه بر خاصبیت خونسازی بالایی که داشته، می تواند خواص درمانی مفید دیگری را نیز دارا باشد.

عسل گون کتیرا

خواص درمانی دیگر عسل گون

عسل گون یکی از انواع عسل های دارویی بسیار مفید با رنگ روشن مایل به زرد می باشد که می تواند خواص درمانی بیشمار دیگری را دارا باشد:

  • ضددردهای مثانه و کلیه.
  • مفید برای درمان ورم های چشمی.
  • خواب آور و تقویت کننده اعصاب.
  • مفید برای خشونت سینه و تقویت روده.

گفتنی است که در حال حاضر از گون کتیرا، در استان خراسان جنوبی نیز برداشت هایی عمده گردیده و عسل گون کتیرا هم، از تولیدی های تولیدکنندگان معتبر عسل در استان خراسان جنوبی بوده که توانسته اند پاسخگوی نیاز بازارهای شهر مشهد نیز باشند.
برای خرید بهترین عسل گون کتیرا با نازلترین قیمت، می توانید آن را از طریق مراکز فروش معتبر و نمایندگی های آن در شهر مشهد، سفارش دهید.