چگونه می توان بهترین عسل تمشک را در بازار خریداری کرد؟ آیا از خواص مصرف خالص ترین نوع عسل تمشک و قیمت آن در بازار چیزی می دانید؟
با توجه به پوشش گیاهی غنی اکثر مناطق کشور ما، شاهد رونق خوبی در صنعت زنبورداری امروزی می باشیم و همواره استان هایی چون لرستان، کردستان، مازندران، گیلان، کردستان و همدان، از جمله مناطق مهم در تولید فرآورده ای ارزشمند چون عسل طبیعی می باشند.
خوشبختانه از لحاظ تنوع گونه های مختلفی از عسل های طبیعی و دارویی، بازارهای کشور کمبودی را احساس نمی کنند و تنها دغدغه و نگرانی اصلی، کیفیت عسل می باشد که اگر این موضوع توسط تولیدکنندگان عسل و یا عرضه کنندگان آنها نادیده گرفته شود، نمی توان از عسل ماده ای دارویی و درمانی را انتظار داشت.
امروزه با توجه به اینکه توانایی تشخیص عسل اصل از تقلبی برای مصرف کنندگان عادی عسل کمی دشوار بوده و این مصرف کنندگان با تنوع بسیار فراوان در بازارهای تبلیغاتی کشور مواجه شده اند، تنها راهکار خرید یک عسل اصل و خالص، تلاش و تحقیق پیرامون شناخت مراکز تولیدی و فروش معتبر در کشور می باشد.
حال اگر از بحث مهم خرید عسل از یک مرکز فروش معتبر بگذریم، یاید گفت که گونه های متختلفی از عسل طبیعی در کشور ما تولید شده که هر یک از آنها خواص مفید دارویی را دارا می باشند و کافیست مصرف کنندگان با این خواص آشنایی پیدا کنند. آیا تابحال نام عسل تمشک را شنیده و می دانید که مصرف خالص ترین نوع آن چه خواصی را دارا می باشد؟

خواص عسل تمشک

گفتنی است که گیاه تمشک از جمله گیاهانی تیغ دار بوده که در کشور ما عمدتا در مناطق کوهستانی شمال کشور به خصوص استان های گیلان و مازنداران، از رویش خوبی برخوردار بوده و با توجه به شهد مطلوبی که داشته، برای زنبورداران هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
شایان ذکر که عسل برداشت شده از گیاه تمشک، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان برونشیت.
  • بهبود گلودرد و ورم گلو.
  • مفید برای خشونت حلق و حنجره.

هم اکنون شما می توانید با قیمت بسیار مناسبی، بهترین عسل تمشک طبیعی را از مراکز فروش معتبر عسل ایرانی، خریداری کنید.