پودر یا عصاره بره موم، چگونه تولید شده و چه انواعی داشته است؟ آیا می دانید که امروزه پودر بره موم، از قیمت خرید اینترنتی بسیار مناسبی برخوردار می باشد و خریدی آسان را برای مصرف کنندگان داشته است؟
زنبورعسل ایرانی از جمله نژادهای یک زنبورعسل معولی می باشد که به تولید مقدار زیادی بره موم، شهرت داشته و با تولید میزان فراوانی بره موم در کندو عسل، نقش بسیار مهمی را در کندو عسل داشته است.
در واقع زنبورهای کارگر که به طور شبانه روزی به فعالیت می پردازند و همواره رفت و آمد به کندو عسل را داشته اند، منشأ ورود انواع آفت ها و بیماری ها به داخل کندو بوده اند که با قرار گرفتن بره موم در ابتدای ورود به کندو، پاهای این زنبورها ضدعفونی شده و مانع از شیوع بیماری به داخل کندو گردیده است.
بله بره موم ماده ای چسبناک و تیره رنگ بوده که دارای خواصی چون ضدعفونی کنندگی و ضدباکتریایی را داشته و از ترکیباتی چون رزین و صمغ درختان توسط زنبور کارگر در داخل کندو تشکیل گردیده است.
خواص ترکیبات موجود در بره موم سبب شده تا زنبورداران این ماده را از کندو عسل جمع آوری کرده و برای آنکه از ماده موثره ی بیشتری برخوردار باشد، آن را به صورت پودر و عصاره های خالص روانه بازارهای فروش نموده اند تا از سازگاری بیشتری با بدن انسان ها نیز برخوردر باشند.
امروزه خوشبختانه انواع عصاره های بره موم، که شامل عصاره آب بره موم، عصاره الکلی بره موم و عصاره روغنی بره موم بوده، از طریق سایت های معتبر اینترنتی، قابل خریداری بوده اند و شما می توانید یهترین و خالص ترین نوع این ماده را با قیمت خوبی خریداری کنید.
حال آیا می دانید که مصرف پودر بره موم، چه خواص منحصربفرد دارویی بوده است؟ آیا مصرف بره موم دارای عواض نیز می باشد؟

پودر بره موم

فواید دارویی بره موم

همانطور که متوجه شدید، بره موم دارای خواصی چون ضدباکتریایی، ضدانگل و آنتی اکسیدانی بوده که مصرف آن برای انسان ها نیز می تواند خواص دارویی فراوانی را دارا باشد.
امروزه از انواع عصاره های بره موم هم فرآوره هایی چون کپسول بره موم نیز تولید شده که همانند پودر بره موم، می توانند خواص درمانی ذیل را دارا باشند:

  • تقویت کننده و درمان ضعف بدن.
  • درمان ناراحتی های کبدی.
  • درمان تنگی نفس.
  • درمان عوارض ناشی از نور خورشید.
  • کاهش چربی و کلسترول خون.
  • مفید برای نازایی و ناباروری.
  • از همه مهتر درمان و پیشگیری از سرطان.

در حال حاضر شما می توانید با ارتباط داشتن با نمایندگان فروش انواع پودر بره موم در کشور، از طریق سایت های معتبر اینترنتی، خریدی آسان را از این ماده ارزشمند داشته باشید و از لیست قیمت ها هم آگاهی پیدا کنید.