آیا می دانید که امروزه امکان آن به وجود آمده تا انواع مرغوبترین عسل
گیاهی تولید شده در استان لرستان را با قیمتی مناسب و تضمینی به صورت عمده و
فله ای تهیه نمایید؟
عسل که در زمان های گذشته با نام عربی انگبین در میان افراد شهرت داشت، با آشکار شدن خاصیت ضدآلودگی و ضدباکتریایی آن، توانست جایگاه خوبی را در درمان زخم ها و سوختگی ها پوستی دارا باشد و افراد زیادی از آن سود جستند.
امروزه نیز به سبب وجود انواع مواد مضر غذایی و داروی های شیمیایی، به شدت سلامت انسان ها مورد تهدید واقع گردیده و وجود ماده ای پرارزش و پرخاصیتی چون عسل طبیعی در برنامه غذایی انسان ها کاملا امری مهم تلقی گریده است.
اگر تا به امروزه عسل را در برنامه روزانه خود نداشته اید، باید بدانید که عسل طبیعی و اصل که طعم و رایحه خوش گیاهان را دارا بوده، سرشار از انواع قندهای ساده مونوساکاریدی و انواع مواد آلی و ویتامین های لازم و ضروری بدن انسان می باشد که می تواند خواص منحصربفرد درمانی و تغذیه ای را با خود به همراه داشته باشد.
اما شاید یکی از مواردی که باعث گردیده امروزه کمی مصرف کنندگان عسل کاهش پیدا نمایند، وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار بوده که توسط برخی از عرضه کنندگان ناشناخته و سودجو صورت گرفته است و در این بین تشخیص عسل اصل و تقلبی کم دشوار گردیده و به خاطر همین امر افراد ترجیح می دهند عسل را نخرند!
به نظر می رسد که حق با این افراد است چرا که آنها به طور قطع به یقین می دانند که مصرف عسل تقلبی و مصنوعی نه تنها خواص منحصربفردی نداشته بلکه گاها می تواند عوارض عکسی را برای انسان ها به همراه داشته باشد و این عسل طبیعی و اصل است که می تواند خواصی بی نظیر را دارا باشد.
اما آیا می دانید که استان لرستان توانسته انواع عسل گیاهی و دارویی را در مرغوبترین نوع خود تولید نماید و امروزه آن را به صورت عمده و فله ای با قیمت مناسبی هم توسط عرضه کنندگان معتبر آن به فروش رسانیده است؟
بله یکی از پایگاه های مهم تولیدی و صادراتی انواع عسل مرغوب گیاهی و دارویی، استان لرستان بوده که زنبورداران مستعد آن توانسته اند از استعداد ناب این استان در وجود مراتعی بکر با پوشش گیاهی قوی، بهره کافی را برده و مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را نیز به نام عسل اصل لرستان، به ثبت رسانیده اند.
برای آگاهی از قیمت مناسب انواع عسل طبیعی لرستان به صورت فله ای و عمده، می توانید با مشاورین در این حوزه در ارتباط مستقیم باشید.