برای رفع شکرک عسل های بسته بندی چه راهکاری پیشنهاد شده است؟ آیا می دانید
که از بهترین انواع عسل طبیعی در کشور، در استان لرستان تولید و آماده
خرید به صورت عمده با قیمت ارزانتر می باشد؟
حتما امروزه انواع عسل های بسته بندی شده را در بازارها و فروشگاه ها دیده اید و باید بدانید که در شرکت هایی تحت شرایطی کاملا بهداشتی و ایده آل، بسته بندی انواع عسل طبیعی و مرغوب در ظروف شیشیه ای و پلی اتیلنی در وزن های گوناگونی چون نیم کیلویی و یک کیلویی صورت گرفته است.
شاید به جرئت بتوان گفت که عسل تولیدی در استان لرستان، از مرغوبترین عسل موجود در کشور می باشد که امروزه نیاز بازارهای کشور را به عسلی اصل و طبیعی برطرف نموده است و شرکت هایی نیز در این استان به بسته بندی انواع عسل تولیدی در این استان مشغول می باشند.
اما نکته ی مهمی که پیرامون انواع عسل های بسته بندی وجود داشته، شکرک زدن آن می باشد که متأسفانه اکثر افراد گمان داشته که این امر یکی از نشانه های تقلبی بودن عسل می باشد!
شایان ذکر است که عسلی که شکرک می زند، عسلی اصل و کاملا طبیعی بوده که سبب آن وجود انواع مواد قندی ساده چون گلوکز و فروکتوز موجود در ترکیبات عسل می باشد که خاصیت تبلور عسل نام داشته است.
گفتنی است که اگر ظرف عسل را در دمای 60 تا 70 درجه سانتی گراد آب داغ قرار دهید، می توانید شکرک موجود در عسل را از بین ببرید. انواع عسل بسته بندی تولید شده در استان لرستان، قیمتی ارزان و بسیار مناسب برای خرید به صورت عمده داشته است.