عسل آویشن خالص یکی از انواع عسل های دارویی و مفید می باشد که امروزه قیمت ارزان عرضه آن توسط مراکز فروش معتبر و سایت های اینترنتی، نرخ فروش بیشتری را برای مشتریان دارا بوده است.
عسل طبیعی، یکی از فرآورده های پاک، خوشمزه و مقوی تولید شده از شهد شیرین گل های انواع گیاهان و جمع آوری شده توسط زنبورهای عسل بوده، که در حال حاضر استفاده از آن بر سر سفره های خانواده های ایرانی، محبوبیت خاصی را دارا بوده است.
عسل دارای طبعی متعادل می باشد و تمامی افراد با سنین گوناگون خود توانسته اند از خواص منحصربفرد این ماده ی غذایی و دارویی نهایت استفاده را ببرند. آیا می دانید که تنها افراد دیابتی هستند که باید در انتخاب عسل طبیعی دقت بیشتری را نسبت به سایر افراد داشته باشند؟ آیا می دانید که عسل آویشن مناسب ترین عسل برای دیابتی هاست؟

عسل آویشن

عسل آویشن و دیابتی ها

گیاه آویشن، از دسته گیاهان بسیار معطر و خوش بو بوده که در صنعت آشپزی هم به عنوان یک ادویه خوراکی از آن بهره برده شده است . سبب آن وجود اسانس های معطر در گل های پرشهد این گیاه بوده است.

عسل آویشن
که در اکثر مناطق ایران تولید گردیده، دارای رنگ قرمز، دارای انواع ویتامین هایی چون E و A  می باشد و توانسته خواص منحصربفرد درمانی را دارا باشد.
شایان ذکر است که برای دیابتی ها محدودیت هایی جهت مصرف عسل وجود داشته و گفتنی است که تنها عسلی برای این دسته از بیماران مناسب بوده که ساکارز با درصد کمتر از 5 را دارا باشند.
در حال حاضر یکی از انواع بهترین عسل های تولید شده و مختص بیماران دیابتی، عسل خالص آویشن بوده که در کشور ما استان هایی چون همدان، کردستان، لرستان و اردبیل از تولیدکنندگان بهترین نوع عسل آویشن نام داشته اند.
قیمت مناسب و ارزان تهیه عسل از سایت های اینترنتی معتبر فروش عسل نیز، یکی از راهکارهای مهم در خرید بهترین نوع عسل تولیدی در کشور بوده که می تواند با نرخ فروش بیشتر در سطح جامعه، افراد بیشتری را در راستای حفظ سلامت خود رهنمون سازد.