عسل ارگانیک توسط کدام تولیدکنندگان در کشور تولید گردیده و چه خواصی را دارا می باشد؟ چگونه می توان انواع عسل طبیعی و ارگانیک را در بازارهای فروش عسل با قیمتی مناسب تهیه نمود؟
امروزه وجود یک عسل طبیعی و کاملا ارگانیک که سرشار از انواع مواد و ترکیبات گوناگون طبیعی و عاری از هر گونه مواد شیمیایی بوده است، توانسته در حقیقت نقش مهمی را در سلامت تغذیه ای و درمان بسیاری از بیماری ها از گذشته تا به امروزه دارا باشد.
آزمایشات و مطالعات گوناگون نشان داده که این عسل طبیعی و ارگانیک می باشد که توانسته سازگاری بیشتری را با بدن انسان ها در سنین گوناگون و طبع های مختلف دارا باشد و همواره تولید عسل ارگانیک یکی از مواردی بوده که امروزه تولیدکنندگان عسل خواهان دست یابی به عسلی با درصد خالص بودن و ارگانیک بودن بالایی بوده اند.
حال آیا می دانید که امروزه در ایران و حتی در دنیا، تولیدکنندگان معتبر در حوزه تولید انواع عسل طبیعی و ارگانیک معدود بوده است؟ آیا این تولیدکنندگان معتبر را می شناسید؟

تولیدکنندگان عسل طبیعی و ارگانیک در کشور

همانطور که متوجه شدید امروزه تولیدکنندگان معتبر در حوزه تولید انواع عسل طبیعی و ارگانیک در کشور ما معدود بوده و عوامل گوناگونی نیز در این امر موثر بوده است.
استان هایی چون لرستان، کردستان، همدان، اصفهان، اردبیل، مازندران و مشهد را می توان از جمله تولیدکنندگانی معتبر از انواع عسل طبیعی و ارگانیک دانست که توانسته اند به نوعی در راستای ارتقای سطح سلامت انسان ها تلاشی جدی را نمایند و امروزه با گسترش نمایندگی های معتبر خود در سطح کشور، دغدغه ی جدی مصرف کنندگان عسل به تهیه عسلی اصل و غیرتقلبی را برطرف نموده اند.
شایان ذکر است که مواردی چون سم پاشی های غیراستانداراد و یا خوراندن مواد شیمیایی به زنبورهای عسل جهت تسریع در زمان برداشت عسل از شان هایش،  توانسته از میزان درصد ارگانیک بودن عسل کاسته باشد.
عسل ارگانیک که سرشار از انواع ترکیبات مهم و ضروری برای سلامت انسان ها شامل مواد آلی و معدنی، کربوهیدرات ها، آب، مواد ویتامینی، کالری و کمی پروتئین، بوده می تواند خواص منحصربفرد درمانی را دارا باشد  و توصیه مشاورین تغذیه و گوارش به بیماران دارای ناراحتی های گوارشی، قلبی، کلیوی و بیماران کم خونی، مصرف عسل ارگانیک می باشد.
در بازارهای فروش عسل، با شناخت و اعتماد کافی نسبت به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر، می توانید عسلی اصل و غیرتقلبی را حتی با قیمت بسیار مناسبی هم تهیه نمایید.