واقعا چه رازی در ترکیب عسل با لیمو ترش نهفته است که حتی متخصصان امر سلامتی هم به مصرف آن مردم را تشویق می کنند؟ فواید این معجون لذیذ بسیار می باشد و در خیلی از موارد می تواند به شما کمک کند.
اجازه بدهید در ابتدا کمی در مورد خواص خود لیمو ترش صحبت کنیم، لیمو دارای خاصیت اسیدی یا همان ضدعوفونی بسیار قوی می باشد همین خصوصیت کاربرهای بسیاری دارد مثلا اینکه اگر آب معدنی خاصی خریداری کردید و به سالم بودن آن شک داشتید همین که چند قطره لیمو ترش در آن بچکانید کافی است و می توانید اطمینان داشته باشید که باکتری های موجود در آن را تا حد ممکن از بین برده است. تا یادمان نرفته از بو کردن لیمو ترش هم به تنهایی غافل نشوید به دلیل اینکه باعث آرام شدن اعصاب و رفع خستگی شما می شود.

ترکیب عسل با لیمو ترش
همانگونه که در بالا خواندید قطعا متوجه فواید لیمو به تنهایی شدید اما از همراهی عسل با لیمو هرگز نگذرید مخصوصا در مواقعی که احساس سرما خوردگی و گلو درد می کنید مطمئن باشید که هر کاری آنتی بیوتیک ها برای درمان سرما خوردگی شما انجام می دهند این دو ماده هم می توانند.
از دیگر فواید این ترکیب خارق العاده این است که دستگاه گوارش و روده را به راحتی پاک می نماید و به نحوی هم باعث سموم زدایی از بدن شما و دفع آن ها می شود.