با توجه به اهمیت مصرف عسل طبیعی، آیا می دانید که امروزه فروش ناب ترین و
طبیعی ترین انواع عسل تولیدی در استان لرستان، بازار مناسبی را در سراسر
کشور دارا بوده است؟
مصرف عسل طبیعی و درجه یک، که در ارگانیک ترین نوع خود و به دور از هرگونه مواد شیمیایی، از شهد شیرین گل های گیاهان و جمع آوری شده توسط دخالت مستقیم زنبورهای عسل، تولید گردیده، این روزها بیشتر و بیشتر نقش آن در سلامت انسان ها حس می گردد.
بله امروزه متأسفانه برخی از مواد غذایی مضر که شاید به اشتباه وارد زندگی اکثر افراد جامعه گردیده، سلامت آنها را به خطر انداخته و همین امر تولیدکنندگان عسل را به آن واداشته که به تولید هر چه بهتر و باکیفیت تر عسل طبیعی بپردازند.
حتما باید بدانید که عسل طبیعی و اصل، عسلی خوش رایحه و سرشار از انواع مواد قندی چون فروکتوز، ساکارز و گلوکز و انواع دیگر موادی چون املاح معدنی و آنزیم ها، مواد ویتامینی و مغذی، کربوهیدرات ها و کمی پروتئین می باشد که می تواند با مصرف روزانه، در سلامت دستگاه گوارش، قلب و کلیه، و تقویت حافظه، مغز و بینایی و کاهش کم خونی در افراد با هر طبعی، موثر باشد.
حال با توجه به ضرورت وجود ماده ای پرارزش چون عسل طبیعی در برنامه غذایی روزانه خود، آیا می دانید که عسل تولیدی در استان لرستان، ناب ترین عسل کشور نام داشته و امروزه از نگرانی های بازار به وجود عسلی طبیعی و غیر تقلبی کاسته است؟
خوشبختانه باید ذکر نمود که در کشور، استان لرستان از معدود تولیدکنندگان عسل طبیعی و کاملا ارگانیک بوده که توانسته با بهره گیری از طبیعت پراستعداد خودش، زنبوردارانی فعال در این حوزه و در نهایت رتبه اول را در زمینه مرغوبیت عسل تولیدی دارا باشد.